Gå til innhold

Menn i lyseblå og babyrosa klær

Anbefalte innlegg

Gjest sixfeet
Skrevet

Hva synes du om menn som går i ultrafeminine farger som

Babyrosa eller babylyseblå klær?

Tenker du ordet *homse* inni deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes rosa er en mer feminim farge en lyseblå, men tenker ikke automatisk "homse", nei.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Syns folk/menn som går i det de liker,og ikke tenker på andres reaksjoner er "tøffe" jeg.

Tenker ikke at de er homser av den grunn,men syns homser er tøffe også :)

Tenker ofte "er det noen som har lire fordommer,er det dem,for de vet selv hva fordommer er"

Nei,la folk være som de er,og hvordan man kler seg,burde ikke andre henge seg opp i.

Mary Poppins
Skrevet

Overhodet ikke. Jeg synes faktisk en mann som er tanned om sommeren og går i en rosa skjorte er ganske stilig.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, men jeg tenker fysj, Preben Montebello er ute og går.

;-)

Gjest Settlers
Skrevet

Det skal litt mer til, enn en rosa eller lyseblå skjorte, før jeg tenker "homo", ja.

Skrevet

Nei, men det gir meg assosiasjoner til 80-tallet. Ikke bra. Overhodet ikke bra!

Skrevet

Alle nyanser av blå går greit.

Men jeg har sett mannfolk i babyrosa genser og tenkt at det så ektremt lite maskulint ut.

Stygt faktisk.

Men forbinder det ikke med homofile nei.

Gjest hobbytarzan
Skrevet

Jeg har aldri hatt fordommer mot homser. Men menn som kler seg sånn som du beskriver, er kvalme, syns jeg.

Gjest Aimabel
Skrevet

Babyfarger er ok på skjorter men ikke på genser, dress osv. Kan være maskulint med lyserosa skjorte og slips inni en sort dress da.

Skrevet

Lyseblått er da pent på mange menn (kjæresten min for eksempel). Rosa er litt feminint til min smak, men jeg tenker ikke "homse" av den grunn, og rosa er pent på noen menn.

Gjest Eizoze
Skrevet

Jeg har aldri hatt fordommer mot homser. Men menn som kler seg sånn som du beskriver, er kvalme, syns jeg.

Hvordan definerer du fordommer, tro?

Angelica :o)
Skrevet

Hvis det står i stil til resten av antrekket, så kan det være stilig. Tenker absolutt ikke at det er homo. =)

Skrevet

Farger på klær får meg aldri til å tenke på noen som homser, men oppførsel og væremåte gjør.

Skrevet

Kjæresten har en gammel, knallrosa t-skjorte. Jeg skal bruke den til malingsskjorte i sommer, tar ikke sjangsen på at han i et anfall av ekstrem sløvhet skal finne på å bruke den,,,

Gjest Flystripa
Skrevet

Det kommer an på mennesket inni den rosa t-skjorta. Testosteronbomba jeg er gift med, er ikke ett snev femi i rosa. Han er tøff i alt, unntatt gult.

Naboen derimot, om jeg ikke hadde kjent ham, så hadde jeg antatt at han var en smule skeiv i rosa...

Skrevet

Nei, tenker heller: sukk, de ga vel opp å finne noe annet.

Var på handletur for å finne T-skjorter og tennis-skjorter til mannen min denne uka, og det var knapt noe annet enn rosa og lyseblått i hele byen, ihvertfall i ensfarget.

Synes noen menn ser OK ut i rosa faktisk, men mannen min kan overhodet ikke tenke seg rosa plagg, etter hans mening passer ikke rosa til noen som er eldre enn 7 år.

matildes mor
Skrevet

Jeg tenker ikke på det.men skal love deg at gubben kommenterer menn i rosa .....Og ja,ordet homse er inkludert der;-)

Skrevet

Lyserosa klær er ikke pent på noen menn overhodet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...