Gå til innhold

Menn i lyseblå og babyrosa klær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrevet

Jeg har aldri hatt fordommer mot homser. Men menn som kler seg sånn som du beskriver, er kvalme, syns jeg.

Menn som går i rosa er kvalme?? Her tyter det fordommer ut av ørene etter min mening. Kjenner du noen som går i rosa, er det personligheten eller farge på klærne som avgjør om de er kvalme? Hvis jeg møter deg på gaten og synes at du har en stygg genser på deg, mener du at det er rett av meg å si at DU er stygg av den grunn?

Rosa er faktisk veldig kult til tider, men det finnes selvsagt rosa klær som er stygge også. Rosa skjorte til dress er veldig ofte en suksess. Rosa, kortermet skjorte nå om sommeren kan også være veldig lekkert. Å kalle noen for "homse" pga fargen på et klesplagg er jo helt bak mål.

fuji1365380447
Skrevet
Skrevet

Skjorter lys rosa og lys blå har vært brukt forever av menn i dress. Lyseblå skjorter kan alle bruke, men rosa er det ikke alle som kler.

Lys rosa skjorte inni en sort pinstripe f.eks er kjempekult.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...