Gjest filodendron Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Fy søren, nå tror jeg at jeg har klart det, gitt! Vært uten røyk i 4 uker nå og det går veldig bra. Har prøvd mange ganger før uten å klare det, men jamen gikk det med hypnose! Dette kan jeg virkelig anbefale - for det var utrolig effektivt. 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hei! Gratulerer med røykeslutt, er misunnelig. Hvor gjorde du det, og hvor mye kostet det? mvh 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer! :-) Jeg skulle også prøve det, men kurset ble avlyst, men jeg greide å slutte likevel. Det som hjalp meg mye var redselen for KOLS. Å leve med minkende pustekapasitet, må være helt forferdelig. En lege fortalte meg at det er som å leve med kvelning. Fy faen. I tillegg har lungekreft eksplodert hos kvinner i min alder. Jeg turte ikke mer, jeg, rett og slett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer. Jeg blir helt misunnelig men har liksom ikke helt lyst enda men blir kjempeimponert når noen virkelig klarer det ) 0 Siter
Gjest nei til røyk Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Du er kjempeflink! Håper du slipper vektøkning som meg. sluttet for 1 år siden og har lagt på meg 9 kilo bare på noen få måneder. 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hei! Gratulerer med røykeslutt, er misunnelig. Hvor gjorde du det, og hvor mye kostet det? mvh Det lurer jeg også på! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer. Jeg blir helt misunnelig men har liksom ikke helt lyst enda men blir kjempeimponert når noen virkelig klarer det ) Jeg har ikke begynt og røyke igjen enda... *stolt* Men i kveld skal jeg på fest...Og vet at det ligger røyk i skapet. Er løpet kjørt om jeg røyker på fest eller? Har veldig lyst på da... Sukk, lett skal det ikke være nei! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Grattis! Er en god følese! Jeg har ikke røykt på over 2 mnd nå. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har ikke begynt og røyke igjen enda... *stolt* Men i kveld skal jeg på fest...Og vet at det ligger røyk i skapet. Er løpet kjørt om jeg røyker på fest eller? Har veldig lyst på da... Sukk, lett skal det ikke være nei! Jeg tror det er meget sjeldent en som har røyka fast, kan bare festrøyke. Jeg tror det har en tendens til å skli ut til de aller fleste. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har ikke begynt og røyke igjen enda... *stolt* Men i kveld skal jeg på fest...Og vet at det ligger røyk i skapet. Er løpet kjørt om jeg røyker på fest eller? Har veldig lyst på da... Sukk, lett skal det ikke være nei! Når du har vært så flink, hvorfor gamble på om det går bra eller ikke? Kast røyken så blir du ikke fristet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har ikke begynt og røyke igjen enda... *stolt* Men i kveld skal jeg på fest...Og vet at det ligger røyk i skapet. Er løpet kjørt om jeg røyker på fest eller? Har veldig lyst på da... Sukk, lett skal det ikke være nei! Tar du en røyk i kveld er løpet kjørt ( I hvert fall har det vært det for meg de gangene jeg har forsøkt å slutte. Du får tenke på hvor kjipt det var de første dagene uten røyk og hvis du røyker i kveld og i morra så kommer de kjipe dagene igjen. Det lengste jeg har klart å holde meg var 6 mnd så det er bare å være sta og ikke festrøyke heller. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 GRATTIS! Det er jo stort da Kanskje jeg skal satse på hypnose jeg også,for det har jeg ikke prøvd. 0 Siter
Piraye Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har ikke begynt og røyke igjen enda... *stolt* Men i kveld skal jeg på fest...Og vet at det ligger røyk i skapet. Er løpet kjørt om jeg røyker på fest eller? Har veldig lyst på da... Sukk, lett skal det ikke være nei! Funka dårlig for meg å festrøyke den første gangen jeg slutta å røyke. Men andre gangen funka det fint. Men tror jeg venta litt lenger enn 1 mnd da, sånn at jeg skikkelig fikk merke hvor ekkelt det smakte. Så nå tar jeg noen drag en sjelden gang på fest, men det er sjelden for jeg fester sjelden og synes røyken er skikkelig ekkel nå. Har ennå en sigarettpakke liggende (hvor gammel er den nå tro??), siden jeg var sånn at jeg har veldig lyst på røyk når jeg ikke haddet det .............men når jeg hadde det går det greit. Det er ikke sånn lenger, men liker å ha det i tillfelle jeg skulle trenge... 0 Siter
Gjest Gratulerer og noen spørsmål Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Gratulerer, så flott! Hvordan kom du i kontakt med hypnotisøren? Går det an å spørre hvor og hvem du fikk hjelp av? Har lyst til å prøve selv. Var du veldig veeeldig motivert, eller sånn måtelig? Har du hørt om det er stor sjangs for å lykkes, at det varer altså? Fy flate, det er nesten umulig å få tatt seg en røyk nå lenger, uten å bli skult stygt på. 0 Siter
Gjest filodendron Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Gratulerer, så flott! Hvordan kom du i kontakt med hypnotisøren? Går det an å spørre hvor og hvem du fikk hjelp av? Har lyst til å prøve selv. Var du veldig veeeldig motivert, eller sånn måtelig? Har du hørt om det er stor sjangs for å lykkes, at det varer altså? Fy flate, det er nesten umulig å få tatt seg en røyk nå lenger, uten å bli skult stygt på. Jeg så en annonse i lokalavisa om at det var en som startet opp med røykeavvenning/hypnose her hvor jeg bor (ved Mjøsa). Jeg vet ikke om jeg kan skrive navn/telefonnummer her - det er vel reklame,er det ikke? Jeg var motivert, ja. Har prøvd mange ganger med ikke klart det. Hypnotisøren fortalte meg at det er veldig gode resultater med hypnose og at det, i de fleste tilfellene er en varig effekt. Dette fordi det egentlig er selvhypnose; så du holder det på en måte vedlike selv. Men hun sa at hvis jeg følte at jeg fikk lyst på røyk eller trengte "påfyll" kunne jeg bare ringe så skulle jeg få en time med "forsterkning". Jeg følte som deg, at alle så stygt på meg og at det nesten ble flaut å storme ut i pausene for å få noen drag. Nå føler jeg veldig frihet! 0 Siter
Gjest filodendron Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har ikke begynt og røyke igjen enda... *stolt* Men i kveld skal jeg på fest...Og vet at det ligger røyk i skapet. Er løpet kjørt om jeg røyker på fest eller? Har veldig lyst på da... Sukk, lett skal det ikke være nei! Det hadde jeg ikke turt, gitt! Men du har kanskje mer viljestyrke enn meg..... Hvis du har vært røykfri i 2 mnd så ville jeg prøve å klare meg uten på festen, tenk om du sprekker? 0 Siter
Gjest filodendron Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hei! Gratulerer med røykeslutt, er misunnelig. Hvor gjorde du det, og hvor mye kostet det? mvh Hvor: Det har startet en hypnotisør her lokalt (Mjøsområdet). Vet ikke om jeg kan oppgi firmanavn eller telefon her uten at det blir oppfattet som reklame? Du kan jo få det på e-mail av meg hvis du sender meg en e-mail til denne adressen: [email protected] Jeg kjøpte en "pakke" til kr 2000. Den inneholder 3 klokketimer (+ en time til forsterkning hvis det er nødvendig). Hun sa at dersom hun merker at kunden "stritter i mot" altså ikke er motivert for å slutte, avslutter hun etter 2 timer, og kunden får da tilbake kr 650. Jeg synes at 2000 var helt OK når jeg faktisk klarte det på 3 timer. Jeg sparer jo vanvittig mye penger på å ikke kjøpe en 20-pakning per dag! 0 Siter
Gjest filodendron Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Gratulerer, så flott! Hvordan kom du i kontakt med hypnotisøren? Går det an å spørre hvor og hvem du fikk hjelp av? Har lyst til å prøve selv. Var du veldig veeeldig motivert, eller sånn måtelig? Har du hørt om det er stor sjangs for å lykkes, at det varer altså? Fy flate, det er nesten umulig å få tatt seg en røyk nå lenger, uten å bli skult stygt på. Hvis du skriver til meg på denne e-mail adressen, kan jeg sende deg navn og telefonnummer og mailadresse til hypnotisøren! [email protected] 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Tar du en røyk i kveld er løpet kjørt ( I hvert fall har det vært det for meg de gangene jeg har forsøkt å slutte. Du får tenke på hvor kjipt det var de første dagene uten røyk og hvis du røyker i kveld og i morra så kommer de kjipe dagene igjen. Det lengste jeg har klart å holde meg var 6 mnd så det er bare å være sta og ikke festrøyke heller. Vel jeg røykte jeg i går, men det går helt fint og la være idag. Men fy så svimmel jeg ble ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Vel jeg røykte jeg i går, men det går helt fint og la være idag. Men fy så svimmel jeg ble ;-) Hehe, det tror jeg på. Men bra hvis du klarer å la være idag. Men vær forsiktig,det er lett å falle i fallgruver der og finne gode unnskyldninger for å ta seg en røyk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.