Gjest Shira12 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hehe, det tror jeg på. Men bra hvis du klarer å la være idag. Men vær forsiktig,det er lett å falle i fallgruver der og finne gode unnskyldninger for å ta seg en røyk. Å, det er mange unnskyldninger og finne på ja ;-) Jeg tenkte på det i dag tidlig at jeg hadde litt lyst på røyk, men nå har jeg ikke lengre. Bare lar være og gå ut. Er nok enklere siden sambo ikke røyker, og det er ikke røyking inne. Utfordringen blir neste helg, for da skal jeg hjem til mamma, og hun røyker på kjøkkenet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Å, det er mange unnskyldninger og finne på ja ;-) Jeg tenkte på det i dag tidlig at jeg hadde litt lyst på røyk, men nå har jeg ikke lengre. Bare lar være og gå ut. Er nok enklere siden sambo ikke røyker, og det er ikke røyking inne. Utfordringen blir neste helg, for da skal jeg hjem til mamma, og hun røyker på kjøkkenet. Nå har du vært så flink så lenge og det blir lettere etterhvert så da synes jeg du skal prøve å holde deg når du er hos mora di. Går det ellers bra? Lettere å ordne seg tenker jeg på ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Nå har du vært så flink så lenge og det blir lettere etterhvert så da synes jeg du skal prøve å holde deg når du er hos mora di. Går det ellers bra? Lettere å ordne seg tenker jeg på ) Jeg får holde stand og ikke begynne igjen, tror det går bra. Å du aner ikke hvor godt det er og leve!! Hadde det supert i går, slapp og stresse, hadde bare med meg utstyr. Eneste minuset er at små toalettbåser er litt i minste laget, men det går det også. Og etter noen glass vin så er det ingen hindringer i hele tatt ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Så utrolig flott!!! Kan ikke du ta en prat med moren min og samboeren hennes? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hvis du skriver til meg på denne e-mail adressen, kan jeg sende deg navn og telefonnummer og mailadresse til hypnotisøren! [email protected] Jeg sender deg en mail jeg også - hvis det er greit. Mor og samboeren hennes bor også ved Mjøsa, så dette kan kanskje være aktuelt for dem. *Krysser fingrene* 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ja, det er faktisk bare å droppe den neste sigaretten. Banalt nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.