Gå til innhold

Drømmetyding

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drømte i natt. Det var en utrolig skummel drøm.

Akkurat hva drømmen handlet om er uklart, men det var stort. Det var definitivt noen som hadde konspirert om å konspirere og blitt avslørt, og det var Deep Throat - hun som hadde tatt synderne på fersk gjerning og avslørt ugjerningene.

Deep Throat var en doler - nemlig laguna.

Jeg så ikke selv programmet hvor avsløringene kom, men jeg visste de ville komme. Hele landet visste det. Det var vårt lands Watergate, og mediadekninga var enorm.

Og det var laguna. Hun som hadde sett alt og avslørt det, og som maskert stilte opp på tv-en, fortalte hva hun hadde sett så lømlenene kunne bli tatt eller miste statsministerposten sin - eller hva det nå dreide seg om, og det var meg, jeg som gikk rundt i en skog og hørte det hele via radioen mens jeg lette etter meg selv (!) - uten å finne meg.

Jeg vet ikke hvordan jeg visste at laguna var Deep Throat, men jeg visste det. Hun gikk naturligvis ikke under nicket sitt, men aliaset Gudmund K. Johnsen, noe jeg husker jeg reagerte på med redsel - uten å vite hvorfor.

Så fort lagunas alias ble avslørt tikket det inn en melding fra den godeste Flisa, og i meldingen står det akkurat det jeg tenker - uten å vite hvorfor jeg tenker akkurat det:

"Det går da ikke an å skjule at hun er laguna med det navnet der!"

Flisa er sint, og jeg er så redd at jeg begynner å synge "jeg er redd, hvor er det vi har tenkt oss hen, det er ingen jeg kjenner her, nananna".

Men jeg er helt enig med Flisa. Av en eller annen syk grunn. For jeg har tenkt akkurat det samme. Det går da ikke an å skjule at hun er laguna med det navnet der.

Så nervene spenner seg og hjertet dunker og jeg ser rundt meg og aner ikke hvor jeg er og jeg finner fortsatt ikke meg selv uansett hvor mye jeg leter, og skogen begynner å krype inn mot meg, jeg skriker, radioen blir stille, og, ja - ingen overraskelser her:

Jeg våkner svett og jævlig og med ereksjon, nynnende på Jokkes Jeg er Redd. Jeg har fortsatt ikke fått den ut av hue.

Sett i gang dere drømmetydere!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• Dorthe

7

• hare1365380455

7

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror du er litt småforelsket i laguna og har litt autoritetsangst for flisa *knis*

hare1365380455
Skrevet

Du leste i tråden om alana og laguna i går, og så har du tenkt at alana ikke kunne gå rundt i Oslo-parken og rope på laguna.... + du så noe skummelt på tv i går mens du var på nattevakt. Det ble et sammensurium uten like, og derfor fikk du en vanvittig skummel drøm. (Og du var kanskje litt for mye på dol i går?) :D (Men huff.)

Skrevet

Dette var jo lett som en plett.

Laguna sitter inne med sannheten. Den store, store sannheten. Hun vil gjerne la verden få ta del i den. Grunnen til at flisa blir hissig er at hun frykter for sin posisjon som o´store guru, for ta en titt på de tre første bokstaven i lagunas alias. Her har ikke flisa stort å stille opp med. Laguna er selveste høyeste høye herre i det høyeste i kvinneskikkelse!

Du min venn, du er bare redd for å slippe Gud i en fager blondines skikkelse inn i hjertet ditt. Du vil hengi deg, falle på kne og kysse hennes føtter, men du er redd. Skikkelig redd, og det skjønner jeg godt siden flisa ble så hissig. Jeg vet jo hvem flisa er gift med, så du bør ikke erte på deg henne;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tenker du har sittet litt for lenge på DOL...

;-)

Skrevet

Jeg tror du er litt småforelsket i laguna og har litt autoritetsangst for flisa *knis*

Øh ja. Så enkelt kan det vel også sies...:-)

Skrevet

Øh ja. Så enkelt kan det vel også sies...:-)

Forøvrig tror jeg laguna og SDD hadde vært en bra match men jeg har aldri møtt SDD i IRL da ;o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tror du har sett for mye på X-Files i det siste, kombinert med alt for heftig doling. Kom deg ut i sola, gutt! :)

Angelica :o)
Skrevet

Kan ha noe med den tråden der ei viss jente prøvde å være anonym i hovedinnlegget ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Forøvrig tror jeg laguna og SDD hadde vært en bra match men jeg har aldri møtt SDD i IRL da ;o)

Stakkars SDD, nå er det mange som vil matche han med noen!

Amber og jeg vil spleise han med Angelica. Persille vil spleise han med seg selv. Ikke godt å si hvordan dette ender!

Hva sier du Dorthe, skal du, Persille og jeg møtes til tvekamp? Den av oss som vinner får bestemme hvem han skal date?

Skrevet

Stakkars SDD, nå er det mange som vil matche han med noen!

Amber og jeg vil spleise han med Angelica. Persille vil spleise han med seg selv. Ikke godt å si hvordan dette ender!

Hva sier du Dorthe, skal du, Persille og jeg møtes til tvekamp? Den av oss som vinner får bestemme hvem han skal date?

Knis, jeg tror jeg helst vil matche han med dattera mi men hun synes han er for gammal og han synes hun er i yngste laget. Dessuten synes SDD at søndagsmiddagene kanskje kunne bli litt pinlige siden jeg vet så mye om han ;o)

Men laguna og han er mer jevngamle :o) Men jeg har ikke møtt Angelica da og heller ikke Persille så jeg vet ikke hvordan de matcher :o)

laguna1365380434
Skrevet

Hehehe!:-D Jeg kan jo ikke annet enn å bli veldig smigret over at jeg får være med i drømmene dine - skummel eller ikke skummel! ;-)

Men hva det betyr? Tja, det må da gudene vite..;-) Forvirrende.

Jeg bruker aldri aliaset Gudmund K. Johnsen sånn til beroligelse og bedre nattesøvn en annen gang!

:-)

Gjest sekretærene
Skrevet

Jeg tror noen menn i hvite frakker kommer og henter deg snart...

Gjest Zuleika
Skrevet

Du ser for mange filmer og er for mye på dol. Du lever midt i mellom virkelighet og fantasi, og greier ikke å vite når du befinner deg i RL, dol, drømmeverden eller i fantasien.

Du må snarest begynne å meditere for å finne din indre kjerne. Kanskje du skulle gå i kloster. Aller helst et hvor du ikke får lov å snakke engang. Ja for ikke å snakke om at du får ikke lov å ha sex, ikke trene, ikke spise noe særlig, ikke drikke øl og IKKE DOLE.

Du kan også slutte å ta medisinene dine. Noen medisiner kan tenkes å gi hallusjoner som bivirkninger.

Gjest lasarus
Skrevet

Du ser for mange filmer og er for mye på dol. Du lever midt i mellom virkelighet og fantasi, og greier ikke å vite når du befinner deg i RL, dol, drømmeverden eller i fantasien.

Du må snarest begynne å meditere for å finne din indre kjerne. Kanskje du skulle gå i kloster. Aller helst et hvor du ikke får lov å snakke engang. Ja for ikke å snakke om at du får ikke lov å ha sex, ikke trene, ikke spise noe særlig, ikke drikke øl og IKKE DOLE.

Du kan også slutte å ta medisinene dine. Noen medisiner kan tenkes å gi hallusjoner som bivirkninger.

Skrulle!

Gjest Zuleika
Skrevet

Skrulle!

Ja ikke santa..........;) Nå ble jeg smigret.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Knis, jeg tror jeg helst vil matche han med dattera mi men hun synes han er for gammal og han synes hun er i yngste laget. Dessuten synes SDD at søndagsmiddagene kanskje kunne bli litt pinlige siden jeg vet så mye om han ;o)

Men laguna og han er mer jevngamle :o) Men jeg har ikke møtt Angelica da og heller ikke Persille så jeg vet ikke hvordan de matcher :o)

jeg tror også jeg ville funnet det pinlig å ha en svigersønn som jeg visste så mye om sexlivet til ;-)

Persille kjenner jeg ikke, men Angelica er ei nydelig jente. Tror nok at hun og SDD ville passet godt sammen :-)

Aldersforskjellen mellom dem er heller ikke for stor.

Ikke for det, laguna virker også som ei riktig trivelig jente.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er sannsynligvis inne på noe. Det må være de jævla allergipillene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror noen menn i hvite frakker kommer og henter deg snart...

Det er et tidsspørsmål.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe!:-D Jeg kan jo ikke annet enn å bli veldig smigret over at jeg får være med i drømmene dine - skummel eller ikke skummel! ;-)

Men hva det betyr? Tja, det må da gudene vite..;-) Forvirrende.

Jeg bruker aldri aliaset Gudmund K. Johnsen sånn til beroligelse og bedre nattesøvn en annen gang!

:-)

Thanks. Det roet meg ned en smule.;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...