Gå til innhold

Drømmetyding

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1148742616' post='3134511]

Kan ha noe med den tråden der ei viss jente prøvde å være anonym i hovedinnlegget ;)

Det og X-Files. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• Dorthe

7

• hare1365380455

7

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du har sett for mye på X-Files i det siste, kombinert med alt for heftig doling. Kom deg ut i sola, gutt! :)

Det er en god teori.

Dessuten så jeg All the Presidents Men her forleden. Om Watergate-skandalen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tenker du har sittet litt for lenge på DOL...

;-)

Her er det gode teorier på rekke og rad. .)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette var jo lett som en plett.

Laguna sitter inne med sannheten. Den store, store sannheten. Hun vil gjerne la verden få ta del i den. Grunnen til at flisa blir hissig er at hun frykter for sin posisjon som o´store guru, for ta en titt på de tre første bokstaven i lagunas alias. Her har ikke flisa stort å stille opp med. Laguna er selveste høyeste høye herre i det høyeste i kvinneskikkelse!

Du min venn, du er bare redd for å slippe Gud i en fager blondines skikkelse inn i hjertet ditt. Du vil hengi deg, falle på kne og kysse hennes føtter, men du er redd. Skikkelig redd, og det skjønner jeg godt siden flisa ble så hissig. Jeg vet jo hvem flisa er gift med, så du bør ikke erte på deg henne;-)

Kysse hennes føtter,ja. Da er vi inne på min fotfetish igjen.

Gjest Zuleika
Skrevet

Det er sannsynligvis inne på noe. Det må være de jævla allergipillene.

Hvis du kombinerer allergipiller med andre medisiner og alkohol så er det fare på ferde. Herre min hatt ikke rart at du har rare drømmer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du leste i tråden om alana og laguna i går, og så har du tenkt at alana ikke kunne gå rundt i Oslo-parken og rope på laguna.... + du så noe skummelt på tv i går mens du var på nattevakt. Det ble et sammensurium uten like, og derfor fikk du en vanvittig skummel drøm. (Og du var kanskje litt for mye på dol i går?) :D (Men huff.)

Jeg fikk X-Files sesong 7 i posten i går. Det kan være en årsak. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror du er litt småforelsket i laguna og har litt autoritetsangst for flisa *knis*

Deres forelskeslesteorier er morsom lesning. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du kombinerer allergipiller med andre medisiner og alkohol så er det fare på ferde. Herre min hatt ikke rart at du har rare drømmer.

Men jeg kombinerer ikke med alkohol eller andre medisiner.

Gjest Zuleika
Skrevet

Men jeg kombinerer ikke med alkohol eller andre medisiner.

Det at du tror det kan tyde på hallusjoner.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er en god teori.

Dessuten så jeg All the Presidents Men her forleden. Om Watergate-skandalen. :)

Der har du nok forklaringen! :)

Jeg drømte om katter i natt, massevis av malende katter overalt. Så våknet jeg, og der gikk den ene katten rundt i senga mi og malte og koste seg. Hihi.

Skrevet

Deres forelskeslesteorier er morsom lesning. :)

Jeg regnet jo med at du tok det humoristisk da :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg fikk X-Files sesong 7 i posten i går. Det kan være en årsak. ;)

Etter den sesongen får du se noe annet (komedie) eller begynne på en god bok! Og husk; det kan være mer mellom himmel og jord enn vi aner..... *prøver å skremme litt* :D Håper du sover godt i natt, og ikke drømmer så merkelig! Det er stress når drømmene henger igjen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Der har du nok forklaringen! :)

Jeg drømte om katter i natt, massevis av malende katter overalt. Så våknet jeg, og der gikk den ene katten rundt i senga mi og malte og koste seg. Hihi.

Må jo bli jævla grisete hvis kattene dine løper rundt med maling og pensler.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Etter den sesongen får du se noe annet (komedie) eller begynne på en god bok! Og husk; det kan være mer mellom himmel og jord enn vi aner..... *prøver å skremme litt* :D Håper du sover godt i natt, og ikke drømmer så merkelig! Det er stress når drømmene henger igjen.

Jeg leser Luna Park av Bret Easton Ellis nå.

Det er en del overnaturlige skildringer der også.

Ikke rart jeg løper rundt og sier bæææ for tida. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg regnet jo med at du tok det humoristisk da :o)

Sier seg selv. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg leser Luna Park av Bret Easton Ellis nå.

Det er en del overnaturlige skildringer der også.

Ikke rart jeg løper rundt og sier bæææ for tida. :)

I kveld kan du se denne filmen: http://www.dvdhuset.no/filmer/saltkraakan_1_m.jpg

og heller lese denne boken: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?produktId=1594665&width=120

Så drømmer du søtt om sommerferie og honning i stedenfor skumle ting. :)

hare1365380455
Skrevet

Nja. Jeg vet ikke det. Jeg kommer til å få mareritt om hefalumper. :)

*ler* Det hørtes ikke så bra ut, så du får rett og slett se det du vil og satse på at nattesøvnen blir rolig. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*ler* Det hørtes ikke så bra ut, så du får rett og slett se det du vil og satse på at nattesøvnen blir rolig. :)

Jeg tror det skal gå bra med meg likevel. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan var Crash?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...