Gå til innhold

Drømmetyding

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror det skal gå bra med meg likevel. :)

Det gjør det!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

22

• Dorthe

7

• hare1365380455

7

• Gyda

5

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Hvordan var Crash?

Jeg har ikke sett den enda.... Men vi begynner om ca. 15 min. (ungene vil selvfølgelig ikke sove).

*gleder meg* :)

Skrevet

Det er jo bare helt klart, som så mange andre under her er inne på, at du i natt har blandet de fleste av dine fritidssysler i en farlig smørje.

Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar.

Men dekknavnet til laguna, Deep Throat, får meg til å skjønne at du ser mange flere filmsjangere enn de du stadig vekk diskuterer med hare (og forklarer jo også ereksjonen). Hehe!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er jo bare helt klart, som så mange andre under her er inne på, at du i natt har blandet de fleste av dine fritidssysler i en farlig smørje.

Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar.

Men dekknavnet til laguna, Deep Throat, får meg til å skjønne at du ser mange flere filmsjangere enn de du stadig vekk diskuterer med hare (og forklarer jo også ereksjonen). Hehe!

"Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar."

Her skulle jeg hatt en sånn rulle-meg-i-latter-smiley. :)

Når det gjelder filmer har du rett. Jeg så nylig All the Presidents Men - om journalistene som rullet opp Watergate-saken.

"Deep Throat" hadde naturligvis en viktig rolle i filmen.

For øvrig en fantastisk film!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Må jo bli jævla grisete hvis kattene dine løper rundt med maling og pensler.

Kattene mine er så renslige, så. :)

Skrevet

"Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar."

Her skulle jeg hatt en sånn rulle-meg-i-latter-smiley. :)

Når det gjelder filmer har du rett. Jeg så nylig All the Presidents Men - om journalistene som rullet opp Watergate-saken.

"Deep Throat" hadde naturligvis en viktig rolle i filmen.

For øvrig en fantastisk film!

Hehe. Du kjenner ikke Deep Throat med Linda Lovelace i hovedrollen, da?

Det var nemlig _den_ jeg tenkte på. Se her: "The story of Linda Lovelace revolves around 62 minutes of film called Deep Throat. The film had been conceived and written for Linda. The director had been impressed by her ability to swallow a cock so deep that she only stopped when she bumped into the balls."

;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe. Du kjenner ikke Deep Throat med Linda Lovelace i hovedrollen, da?

Det var nemlig _den_ jeg tenkte på. Se her: "The story of Linda Lovelace revolves around 62 minutes of film called Deep Throat. The film had been conceived and written for Linda. The director had been impressed by her ability to swallow a cock so deep that she only stopped when she bumped into the balls."

;-)

Åja. Jo, den har jeg hørt om, men jeg må innrømme at jeg ikke er videre bevandret i den sjangeren. :)

Skrevet

Åja. Jo, den har jeg hørt om, men jeg må innrømme at jeg ikke er videre bevandret i den sjangeren. :)

Finnes det noen annen film enn den med Linda Lovelace da :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gyda da! Ser du sånne filmer som Deep Throuth? *Sjokkert*

Men jeg må innrømme at det først var nå nylig at det gikk opp for meg at det dekknavnet også hadde en spion-betydning ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke. Bør jeg se den?

Plottet høres jo utvilsomt interessant ut.

Skrevet

Nei, det er liksom _den_ da. Hehe.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du er nok uskyldigheten selv!

Nå må du ikke la Gyda og Dorthe fordereve deg.

Skrevet

Har ikke sett den jeg. Men har lest boka med samme navn som er biografien til Linda Lovelace og den var interessant.

Skrevet

Vel ... Hopp over den, du. :)

Så kan du beholde uskyldigheten (utad) som Ulvinnen tillegger deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel ... Hopp over den, du. :)

Så kan du beholde uskyldigheten (utad) som Ulvinnen tillegger deg.

Jeg tror det er like greit. Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tror det er like greit. Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. :)

"Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. :)"

Det synet rokkes ikke så lett :-)

Skrevet

Helt riktig. La det bli med det. :)

Skrevet

HA HA HA :o)

Skrevet

Du holder rett og slett på og bli en 100% DOLER! forumet er i ferd med og sluke deg!

Begynn med en gang og skrive på psykiatri og adopsjon, da blir du nok kurert etter en stund:)

*knis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du holder rett og slett på og bli en 100% DOLER! forumet er i ferd med og sluke deg!

Begynn med en gang og skrive på psykiatri og adopsjon, da blir du nok kurert etter en stund:)

*knis*

Jeg skrev på psykiatri i natt, men tråden ble sletta. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...