hare1365380455 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror det skal gå bra med meg likevel. Det gjør det! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvordan var Crash? Jeg har ikke sett den enda.... Men vi begynner om ca. 15 min. (ungene vil selvfølgelig ikke sove). *gleder meg* 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det er jo bare helt klart, som så mange andre under her er inne på, at du i natt har blandet de fleste av dine fritidssysler i en farlig smørje. Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar. Men dekknavnet til laguna, Deep Throat, får meg til å skjønne at du ser mange flere filmsjangere enn de du stadig vekk diskuterer med hare (og forklarer jo også ereksjonen). Hehe! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Det er jo bare helt klart, som så mange andre under her er inne på, at du i natt har blandet de fleste av dine fritidssysler i en farlig smørje. Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar. Men dekknavnet til laguna, Deep Throat, får meg til å skjønne at du ser mange flere filmsjangere enn de du stadig vekk diskuterer med hare (og forklarer jo også ereksjonen). Hehe! "Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar." Her skulle jeg hatt en sånn rulle-meg-i-latter-smiley. Når det gjelder filmer har du rett. Jeg så nylig All the Presidents Men - om journalistene som rullet opp Watergate-saken. "Deep Throat" hadde naturligvis en viktig rolle i filmen. For øvrig en fantastisk film! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Må jo bli jævla grisete hvis kattene dine løper rundt med maling og pensler. Kattene mine er så renslige, så. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 "Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar." Her skulle jeg hatt en sånn rulle-meg-i-latter-smiley. Når det gjelder filmer har du rett. Jeg så nylig All the Presidents Men - om journalistene som rullet opp Watergate-saken. "Deep Throat" hadde naturligvis en viktig rolle i filmen. For øvrig en fantastisk film! Hehe. Du kjenner ikke Deep Throat med Linda Lovelace i hovedrollen, da? Det var nemlig _den_ jeg tenkte på. Se her: "The story of Linda Lovelace revolves around 62 minutes of film called Deep Throat. The film had been conceived and written for Linda. The director had been impressed by her ability to swallow a cock so deep that she only stopped when she bumped into the balls." ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Hehe. Du kjenner ikke Deep Throat med Linda Lovelace i hovedrollen, da? Det var nemlig _den_ jeg tenkte på. Se her: "The story of Linda Lovelace revolves around 62 minutes of film called Deep Throat. The film had been conceived and written for Linda. The director had been impressed by her ability to swallow a cock so deep that she only stopped when she bumped into the balls." ;-) Åja. Jo, den har jeg hørt om, men jeg må innrømme at jeg ikke er videre bevandret i den sjangeren. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Åja. Jo, den har jeg hørt om, men jeg må innrømme at jeg ikke er videre bevandret i den sjangeren. Finnes det noen annen film enn den med Linda Lovelace da ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det er jo bare helt klart, som så mange andre under her er inne på, at du i natt har blandet de fleste av dine fritidssysler i en farlig smørje. Film, musikk og dol. Det mangla bare at laguna var forkledd bak fullt hockeyutstyr, og at du var innom en sushibar. Men dekknavnet til laguna, Deep Throat, får meg til å skjønne at du ser mange flere filmsjangere enn de du stadig vekk diskuterer med hare (og forklarer jo også ereksjonen). Hehe! Gyda da! Ser du sånne filmer som Deep Throuth? *Sjokkert* Men jeg må innrømme at det først var nå nylig at det gikk opp for meg at det dekknavnet også hadde en spion-betydning 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Finnes det noen annen film enn den med Linda Lovelace da ) Jeg vet ikke. Bør jeg se den? Plottet høres jo utvilsomt interessant ut. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Finnes det noen annen film enn den med Linda Lovelace da ) Nei, det er liksom _den_ da. Hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Åja. Jo, den har jeg hørt om, men jeg må innrømme at jeg ikke er videre bevandret i den sjangeren. Du er nok uskyldigheten selv! Nå må du ikke la Gyda og Dorthe fordereve deg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vet ikke. Bør jeg se den? Plottet høres jo utvilsomt interessant ut. Har ikke sett den jeg. Men har lest boka med samme navn som er biografien til Linda Lovelace og den var interessant. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vet ikke. Bør jeg se den? Plottet høres jo utvilsomt interessant ut. Vel ... Hopp over den, du. Så kan du beholde uskyldigheten (utad) som Ulvinnen tillegger deg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Vel ... Hopp over den, du. Så kan du beholde uskyldigheten (utad) som Ulvinnen tillegger deg. Jeg tror det er like greit. Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror det er like greit. Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. "Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. :)" Det synet rokkes ikke så lett :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror det er like greit. Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. Helt riktig. La det bli med det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror det er like greit. Ingen grunn til å ødelegge folks syn på meg som prektigheten selv. HA HA HA ) 0 Siter
sheba Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Du holder rett og slett på og bli en 100% DOLER! forumet er i ferd med og sluke deg! Begynn med en gang og skrive på psykiatri og adopsjon, da blir du nok kurert etter en stund:) *knis* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Skrevet 27. mai 2006 Du holder rett og slett på og bli en 100% DOLER! forumet er i ferd med og sluke deg! Begynn med en gang og skrive på psykiatri og adopsjon, da blir du nok kurert etter en stund:) *knis* Jeg skrev på psykiatri i natt, men tråden ble sletta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.