Gå til innhold

Hve skjer

Gjest Løvetann i sola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ungene i bakgården her om fem år.

Ungene nå for tida er så stygge med hverandre at det er ikke til å tro. Jeg tror faktisk at det er for slepphendt oppdragelse og at foreldre ikke tror så fæle ting om sine egne unger.

Gjest Debra irl
Skrevet

Det er helt sprøtt. En 5 årig gutt i barnehagen til sønnen min var sammenmed en kompis oppe i ballbingen. Der var det to 12-13 åringer som gikk løs på ham med balltre!! Rått parti. Gutten som ble angrepet løp gråtende hjem og faren løp ehldigvis rett opp og fikk tak i de to slynglene. Fikk navn og adresse og dro hjem til begge familiene og fortalte hva som hadde skjedd. Foreldrene hadde blitt veldig lei seg, trodde ikke at sine sønner var i stand til å gjøre noe sånt, men de tok ansvar og prøvde ikke å bortforklare el.lign.

Noen anmeldelse blir det vel ikke snakk om her. Men lurer veldig på om guttene selv har fått noen konsekvenser i ettertid. Har ikke fått snakket med moren siden. Men det er helt sykt at to store gutter bare uten noen grunn gyver løs på en som er så mye mindre.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg blir så sint når jeg leser sånt at jeg håper de to guttene lider en grusom grusom død om ikke lenge.

Skrevet

Huffameg. Det må være noe galt oppe i hodet til de to der, noe seriøst galt.

Skrevet

Med fare for å tråkke mange på tærne, men uansett, jeg spekulerer litt på om dette kan være et resultat av "fri barneoppdragelse"?

Gjest Løvetann i sola
Skrevet

Med fare for å tråkke mange på tærne, men uansett, jeg spekulerer litt på om dette kan være et resultat av "fri barneoppdragelse"?

Jeg har selv en 13 år gammel gutt.Kanskje jeg er naiv, men jeg tror ikke han ville klart å gjøre slikt.Empati er vel stikkordet her.Og det må ha vært total mangelvare hos disse guttene.

petter smart
Skrevet

Jeg har selv en 13 år gammel gutt.Kanskje jeg er naiv, men jeg tror ikke han ville klart å gjøre slikt.Empati er vel stikkordet her.Og det må ha vært total mangelvare hos disse guttene.

Det er mulig du har rett, men problemet er jo nettopp at foreldre ikke tror at barna deres er kapable til å gjøre noe slikt.

Barneoppdragelse er tydeligvis gått av moten.

Empati er noe som må læres og opparbeides.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...