Gjest LPTP Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Mista digitalkameraet mitt i vannet, skal nå ha et nytt.Ca 3000 kr.Hva vil dere anbefale??? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Se på dinside.no og på akam.no - der er det tester hvor du kan finne hvilke som er anbefalt innen ulike prisklasser osv. 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Har akkurat kjøp meg et FinePix f11. Har ikke rukket å bruke det så mye enda, men det virker så langt lett å bruke+ tar gode bilder. Ble anbefalt dette av flere fotoforhandlere - men endte opp med å kjøpe det hos PSData (på nettet). Sparte mye på det. 0 Siter
Gjest LPTP Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Har akkurat kjøp meg et FinePix f11. Har ikke rukket å bruke det så mye enda, men det virker så langt lett å bruke+ tar gode bilder. Ble anbefalt dette av flere fotoforhandlere - men endte opp med å kjøpe det hos PSData (på nettet). Sparte mye på det. Ok.Skal sjekke. 0 Siter
Gjest 55 for eksempel Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg er spesielt glad i disse canon ixus kameraene. 0 Siter
Gjest MistahFox Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg er spesielt glad i disse canon ixus kameraene. Jeg har et canon ixus v3, tror jeg det heter. Er sikkert tre å gammelt, men jeg har vært SÅ fornøyd med det! Det er også utrolig robus og tar gode bilder. Syns de nye ixux-kameraene er kule... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.