Gjest Princess Peach Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Sjekket tv-programmet nå, og der var det ikke mye som fristet! Det eneste var kanskje Fokus på TVNorge kl. 20.30. Ellers skal jeg kanskje se Lost som jeg tok opp i går kveld... Hvis jeg gidder. 0 Siter
Gjest bamse grekar Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Sjekket tv-programmet nå, og der var det ikke mye som fristet! Det eneste var kanskje Fokus på TVNorge kl. 20.30. Ellers skal jeg kanskje se Lost som jeg tok opp i går kveld... Hvis jeg gidder. Jeg skal fortære en pappkartong rødvin og fire sixpakker pils først. Som regen plager jeg ingen etterpå, den kvelden. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Vet ikke helt om det blir noe som helst. Leser til min siste eksamen. Kanskje Finding Neverland på canal + med Depperen Har ikke sett den enda. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg skal fortære en pappkartong rødvin og fire sixpakker pils først. Som regen plager jeg ingen etterpå, den kvelden. Javel? Lykke til da. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Skal ut og drikke øl og se på rare mannfolk;) Jeg sa se, ikke noe annet........... 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Skal ut og drikke øl og se på rare mannfolk;) Jeg sa se, ikke noe annet........... Du havner nok i halmen hos meg;) 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Du havner nok i halmen hos meg;) Jeg skulle SE, ikke røre...min mor lærte meg forskjellen;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.