Gå til innhold

Grandiosa med glasskår!

Anbefalte innlegg

Gjest Kløvver
Skrevet

Etter den skandalen har jeg ikke smakt en ferdigpizza (ref: et ektepar fant masse glasskår innbakt i grandiosaen de kosa seg med, det ble fort slutt på kosen..)!

Etter Gilde-skandalen har jeg ikke kjøpt et eneste Gilde-produkt.Det finnes så mange andre valg, derfor styrer jeg bevisst eller ubevisst unna Gilde.

Etter snile i yougert-episoden sjekker jeg alltid yougerten nøye, men spiser den gjør jeg.

Etter meisen var i melka klemmer/rister jeg litt ekstra på nye melkkartonger.

Har du noen matparanoiaer å dele?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

7

• Hatsumomo

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest sixten
Skrevet

Rå rottehale må jeg være veldig sulten for å spise, ellers, går det meste ned.

Gjest Kløvver
Skrevet

Rå rottehale må jeg være veldig sulten for å spise, ellers, går det meste ned.

Hva med stekt troll?

Vi planlegger å grille et på neste dol-treff! ;)

Gjest sixten
Skrevet

Hva med stekt troll?

Vi planlegger å grille et på neste dol-treff! ;)

Jeg har vært på to doltreff, ingen å frykte der:)

Gjest MistahFox
Skrevet

Husker noe som brandt seg inn i minnet mitt for mange herrens år siden, og det var noen som hadde funnet en frosk nede i en juice-kartong.

I Danmark var det nettopp en familie som fant ei innbakt rotte i brødet..de skjærte ei skive, halvveis inni brødet og så var det pels og hale og ja... Fy faen sier jeg bare. Spesielt siden de hadde spist halve brødet allerede.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er ikke så veldig hysterisk for sånt. Så lenge maten er god så bryr jeg ikke meg ikke om merket.

Skrevet

Meis i melka?

Jeg syns alltid det kommer sånne rare historier om det ene og det andre i maten.

Men jeg spiser nå det jeg pleier likevel.

Både Gilde og andre ting. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sjekker alltid kebaben for sperm.

Ellers spiser jeg alt.

Gjest Kløvver
Skrevet

Husker noe som brandt seg inn i minnet mitt for mange herrens år siden, og det var noen som hadde funnet en frosk nede i en juice-kartong.

I Danmark var det nettopp en familie som fant ei innbakt rotte i brødet..de skjærte ei skive, halvveis inni brødet og så var det pels og hale og ja... Fy faen sier jeg bare. Spesielt siden de hadde spist halve brødet allerede.

LOL

Åsså ei rotte da! Fy fader!

Skrevet

Jeg kjøper helst ikke utenlandsk svine- og kyllingkjøtt. Først og fremst fordi en undersøkelse viser at 20% av utenlandsk (utenlandsk=polsk osv.) svinekjøtt inneholder salmonella, og 30% av den utenlandske kyllingen gjør det. Og ja, det er fullt lovlig å selge det i butikken så lenge det ikke er den dødlige varianten.

Skrevet

Jeg sjekker alltid kebaben for sperm.

Ellers spiser jeg alt.

Sperm?

Pleier de å runke i kebaben?

*lol*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sperm?

*lol*

Ryktene (og avisoverskriften for rundt 10 år siden) sier så.

Men nå er det så lenge siden at folk tror det er en vandrehistorie.

Jeg vet ikke hva som er sant, men jeg spiser ikke kebab uten å sjekke dressingen først, og jeg holder et veldig godt øye med kebabmakerens håndbevegelser mens han lager kebaben. :)

Må sies at jeg spiser lite kebab. :)

laguna1365380434
Skrevet

Nei..jeg er ikke noe videre på tuppa for sånt noe..Jeg har overlevd å spise både kebab og bakepotet fra vogn i sentrum kl 4 om morgenen, og regner med at jeg er ganske godt vaksinert mot gruff..;-P

Dessuten orker jeg ikke å gå rundt å tenke på alt det gale som marginalt muligens kan komme til å skje..;-)

Gjest bamse grekar
Skrevet

Nei..jeg er ikke noe videre på tuppa for sånt noe..Jeg har overlevd å spise både kebab og bakepotet fra vogn i sentrum kl 4 om morgenen, og regner med at jeg er ganske godt vaksinert mot gruff..;-P

Dessuten orker jeg ikke å gå rundt å tenke på alt det gale som marginalt muligens kan komme til å skje..;-)

Åpne kumlokk vet jeg at du har respekt for:)

Gjest Kløvver
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er sant, men jeg spiser ikke kebab uten å sjekke dressingen først, og jeg holder et veldig godt øye med kebabmakerens håndbevegelser mens han lager kebaben. :)

Slutta å spise kebab etter at jeg fikk info om dårlig hygiene på kebabsjappa.

En som var ansatt der kunne fortelle at de blant annet ikke vaska hendene etter at de hadde vært på dass å driti, og rett i kebaben etterpå! Da var det nok for min del :/

Skrevet

Sperm?

*lol*

Kebabsjappa på Stortorget. Og jeg jobbet like ved siden av og vi kjøpte stadig kebab der til lunsj :o(

Skrevet

Hm, høres ganske søkt ut ja.

Kebab tror jeg faktisk ikke jeg har spist noen gang. Tro det eller ei.

Kanskje like bra.

laguna1365380434
Skrevet

Åpne kumlokk vet jeg at du har respekt for:)

Der har jeg lært meg nødvendig respekt..! ;-)

Skrevet

Kebabsjappa på Stortorget. Og jeg jobbet like ved siden av og vi kjøpte stadig kebab der til lunsj :o(

Like greit at jeg ikke spiser kebab altså. ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm, høres ganske søkt ut ja.

Kebab tror jeg faktisk ikke jeg har spist noen gang. Tro det eller ei.

Kanskje like bra.

Det er intet annet enn helt grei fylleføde på vei hjem fra byen.

Men på den tiden av døgnet spiser man jo alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...