Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 kattekjøtt!? Da hadde jeg pokker meg troppet opp på kebabsjappen med mord i blikket og lite annet. Synes nesten det er verre med alle Gildeskandalene. Her forventet man jo skikkelig karakter, tror ikke de fleste har samme forventningene til kebabsjappene ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 kattekjøtt!? Da hadde jeg pokker meg troppet opp på kebabsjappen med mord i blikket og lite annet. Kvalitet ja 0 Siter
Gjest poltergeist Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Fant en gang en øredobb (!) i havregrynspakka. 0 Siter
Gjest Kløvver Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg er svært, svært glad i kebab. Men har sluttet å spise det etter en "sæd i kjøttet" episode på en av kebab sjappene i byen jeg bor i. Dermed spiser jeg aldri kebab lenger. "sæd i kjøttet" LOL! Takk for meg restauranter og kebabsjapper, etter denne tråden er jeg stort sett ferdig med offentlig mat. Jeg lager maten sjæl! 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Gilde? Er det ikke Stabburet som fører Grandiosa?? 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg er svært, svært glad i kebab. Men har sluttet å spise det etter en "sæd i kjøttet" episode på en av kebab sjappene i byen jeg bor i. Dermed spiser jeg aldri kebab lenger. Ha ha, kommer du fra samme slumby som meg?? Der jeg bor var det masse avisoppslag om oksesperm i kebabsaus. Det var kanskje en grunn til at kebaben kosta 19 kroner. Vi pleide å stikke innom der etter fyllefester da vi var 14.. æsj 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.