Gå til innhold

Grandiosa med glasskår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kattekjøtt!? Da hadde jeg pokker meg troppet opp på kebabsjappen med mord i blikket og lite annet.

Synes nesten det er verre med alle Gildeskandalene. Her forventet man jo skikkelig karakter, tror ikke de fleste har samme forventningene til kebabsjappene :o)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• ShitDiddelyDo

9

• Dorthe

7

• Hatsumomo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

kattekjøtt!? Da hadde jeg pokker meg troppet opp på kebabsjappen med mord i blikket og lite annet.

Kvalitet ja

Gjest poltergeist
Skrevet

Fant en gang en øredobb (!) i havregrynspakka.

Gjest Kløvver
Skrevet

Jeg er svært, svært glad i kebab.

Men har sluttet å spise det etter en "sæd i kjøttet" episode på en av kebab sjappene i byen

jeg bor i.

Dermed spiser jeg aldri kebab lenger.

"sæd i kjøttet" LOL!

Takk for meg restauranter og kebabsjapper, etter denne tråden er jeg stort sett ferdig med offentlig mat.

Jeg lager maten sjæl!

Skrevet

Gilde? Er det ikke Stabburet som fører Grandiosa??

Skrevet

Jeg er svært, svært glad i kebab.

Men har sluttet å spise det etter en "sæd i kjøttet" episode på en av kebab sjappene i byen

jeg bor i.

Dermed spiser jeg aldri kebab lenger.

Ha ha, kommer du fra samme slumby som meg??

Der jeg bor var det masse avisoppslag om oksesperm i kebabsaus. Det var kanskje en grunn til at kebaben kosta 19 kroner. Vi pleide å stikke innom der etter fyllefester da vi var 14.. æsj

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...