Gjest pugg pugg Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Har en fagoppgave i vernepleie jeg skal forsvare muntlig, samt fra hele års pensum. Hvor begynner jeg, og hvordan pugge på en praktisk måte? Har 3 uker på meg. Hvordan har du gjort det? 0 Siter
Gjest post-it! Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Du har ganske god tid på deg, men tiden går fort. Jeg har hatt stor suksekk med å lage post-it-vinduer. Dvs. henge opp lapper på vinduer (eller andre steder du ser det ofte) med de viktigste temaene med stikkord. Helst bare ett ord på hver lapp. Dette bør selvfølgelig være i siste fase av lesingen. Min erfaring er at dette gjør det litt gøyalt når alt skal repeteres en siste gang, og da sitter det også bedre til den store dagen. Lykke til! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Heng opp en liste med f.eks kapitteloversikt på dodøra. Hver gang du er på do, så ser du hvor mange stikkord du husker til hvert kapittel. Du kan også drive assosiasjonsleken når du er ute i byen/ går tur etc. Hver gang du ser noe som kan relateres til et fag, så ser du hvor mye du husker til det temaet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.