Gjest Flopps Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Nå er det ikke bare utlendinger, men homofile også! http://www.nettavisen.no/innenriks/article646891.ece 0 Siter
Gjest Flopps Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Leste du riktig nå? Det er formann i FpU i Lenvik i Troms som i Troms Folkeblad kommer med en krass karakteristikk av homofile. - Hadde de holdt seg inne på sine egne soverom kunne jeg til nød ha gått med på det, men det er blitt så vanlig og så offentlig at det sender feil signaler ut til ungdommen. Jeg hadde helst sett at det ble forbudt, sier formann Rune Johannessen (24) i FpU i Lenvik i Troms til Troms Folkeblad. Han får støtte av Aleksander Leiknes i styret i partigruppa. Sammen har de redegjort for sitt syn i et leserinnlegg i avisa. Sykdom De omtaler også homofili som en «sykdom som må behandles» og at «smittebærere» må stanses. 0 Siter
Gjest bamse grekar Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det er formann i FpU i Lenvik i Troms som i Troms Folkeblad kommer med en krass karakteristikk av homofile. - Hadde de holdt seg inne på sine egne soverom kunne jeg til nød ha gått med på det, men det er blitt så vanlig og så offentlig at det sender feil signaler ut til ungdommen. Jeg hadde helst sett at det ble forbudt, sier formann Rune Johannessen (24) i FpU i Lenvik i Troms til Troms Folkeblad. Han får støtte av Aleksander Leiknes i styret i partigruppa. Sammen har de redegjort for sitt syn i et leserinnlegg i avisa. Sykdom De omtaler også homofili som en «sykdom som må behandles» og at «smittebærere» må stanses. Her i byen har vi en AP-representant som sier mye rart. Vil det si ar AP har driti seg ut? 0 Siter
keinstein Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 En enkelt tulling i Lenvik i Troms, ikke hele FPU. En på sametinget sa noe stygt og ufornuftig om negre. Ingen kom på å gi hele sametinget skylda. Så lenge det hele består av mennesker, må vi regne med at noen trenger å bli kasta ut, og det kan ikke skje før de viser sitt sanne ansikt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Frp er Siv Jensen og Carl I Hagen. Resten av gjengen er tomsinger ut av en annen verden. Klassiske eksempler på hvorfor innavl er forbudt. Alle partier har idioter, men FRP har stort sett bare idioter. Men det er jo litt gøy å høre dem uttale seg. Se dem i debatter, osv. Det skal bli morsomt å se hva slags mennesker Siv Jensen en dag drar med seg inn i regjering. Fy faen for et freakshow det må bli! 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Her i byen har vi en AP-representant som sier mye rart. Vil det si ar AP har driti seg ut? Hvis H*n går ut i offentligheten så går det utover partiet ja. Så lenge han holder seg innenfor lokalmiljøet skader h*n ikke partiet på landsbasis. Hold han unna meg. Jeg kverker alle som ødelegger for Ap;) 0 Siter
Gjest Batseba Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 De gjør dette hele tiden. Derfor er det rart med alle meningsmålinger som viser at de er landets nest største parti. Trøsten er at de er det aldri når det kommer til valg. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 De gjør dette hele tiden. Derfor er det rart med alle meningsmålinger som viser at de er landets nest største parti. Trøsten er at de er det aldri når det kommer til valg. Det var nettopp det de var ved forrige valg, da! 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det var nettopp det de var ved forrige valg, da! Situasjonen var en annen da enn den blir i 2009. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 De gjør dette hele tiden. Derfor er det rart med alle meningsmålinger som viser at de er landets nest største parti. Trøsten er at de er det aldri når det kommer til valg. Jeg tror ikke du skal trøste deg for tidlig. Jeg tror frp kommer til å gjøre et knallvalg i 2009. Vi er i ferd med å bli et svært egoistisk folk. Det er Me, Myself and I for svært mange i kongeriket Norge, og det tjener FRP veldig på. For svært mange i Norge har det utrolig godt, og tenker ikke på noe annet enn sin egen hage. Det er forjævlig at det er sånn, men det er ikke frp som er problemet. De gir store deler av Norge det de vil ha. Og hva er alternativet på høyresiden? Høyre? Vel, da skal det skje noe drastisk der de neste 3 årene. Frp kommer til å gjøre et brakvalg i 2009. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg tror ikke du skal trøste deg for tidlig. Jeg tror frp kommer til å gjøre et knallvalg i 2009. Vi er i ferd med å bli et svært egoistisk folk. Det er Me, Myself and I for svært mange i kongeriket Norge, og det tjener FRP veldig på. For svært mange i Norge har det utrolig godt, og tenker ikke på noe annet enn sin egen hage. Det er forjævlig at det er sånn, men det er ikke frp som er problemet. De gir store deler av Norge det de vil ha. Og hva er alternativet på høyresiden? Høyre? Vel, da skal det skje noe drastisk der de neste 3 årene. Frp kommer til å gjøre et brakvalg i 2009. Jeg er så redd at du har rett.... *grøss* 0 Siter
Gjest bamse grekar Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvis H*n går ut i offentligheten så går det utover partiet ja. Så lenge han holder seg innenfor lokalmiljøet skader h*n ikke partiet på landsbasis. Hold han unna meg. Jeg kverker alle som ødelegger for Ap;) Finnmarkinger er noe herk, skulle vært satt munnkurv på hele sulamitten. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Finnmarkinger er noe herk, skulle vært satt munnkurv på hele sulamitten. Jada, sett bare munnkurv på "sulamitten" Men hold finnmarkingene utenfor. ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Pinlig, han burde kastes ut av partiet, spør du meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.