Gå til innhold

Eksamensnerver

Anbefalte innlegg

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Jeg har eksamen på mandag, som jeg er 70 % sikker på at jeg stryker på. Så helga går til lesing og depping. Vil ha noe skikkelig godt å spise på nå, noe snop. Lakrisbåter eller smash kanskje. Noen snopfavoritter?

På mandag skal jeg møte opp, sitte i en time, og levere blankt. Vet jeg ikke kan nok til å stå, så får heller skjerpe meg til neste gang. Er 30 studiepoengs fag.

Kan ikke helga bare være over snart??

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å levere blankt er da bare dumt. Siden du likevel gjør en leseinnsats nå i helgen, så gjør i det minste ditt beste på mandag.

Skrevet

Jeg har alltid vært 100% sikker på at jeg stryker, men den eneste gangen jeg har gjort det var den ene gangen jeg følte at jeg hadde gjort det bra.

Smakt den nye melkesjokoladen med daim??? Den er livsfarlig god!!!

Fortsatt god helg og lykke til på eksamen.

Gjest lykke til
Skrevet

Har du ikke lest gjennom året? Så kan du repetere i helgen og gå gjennom notater, sammendrag. Ikke gi opp! Les et par timer nå, og så tar du snopepause.

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Å levere blankt er da bare dumt. Siden du likevel gjør en leseinnsats nå i helgen, så gjør i det minste ditt beste på mandag.

Jeg leser kun for samvittighetens skyld nå. Leverer blankt, men leser selvfølgelig gjennom oppgaven først, bare i tilfelle...

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Har du ikke lest gjennom året? Så kan du repetere i helgen og gå gjennom notater, sammendrag. Ikke gi opp! Les et par timer nå, og så tar du snopepause.

Har ikke lest godt nok gjennom semesteret nei. Desverre for meg.

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Jeg har alltid vært 100% sikker på at jeg stryker, men den eneste gangen jeg har gjort det var den ene gangen jeg følte at jeg hadde gjort det bra.

Smakt den nye melkesjokoladen med daim??? Den er livsfarlig god!!!

Fortsatt god helg og lykke til på eksamen.

Kanskje jeg skal teste den sjokoladen ja! :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg leser kun for samvittighetens skyld nå. Leverer blankt, men leser selvfølgelig gjennom oppgaven først, bare i tilfelle...

Neida!

Nå hører du på Ulvinnen som er veldig bestemt og streng når det gjelder eksamener og legebesøk.

På mandag leser du gjennom oppgaven. Så svarer du så godt du kan. Du bruker hele den tilmålte eksamenstiden. Hver gang du får lyst til å gå, så ser du for deg en snerrende ulvinne og forblir sittende.

Du må gjerne spise litt sjokolade underveis som de andre foreslår. (Japp er min favoritt).

Når du så får eksamensresultatet skal du få lov til å sende et takknemmlig innlegg til meg på meldinger.

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Neida!

Nå hører du på Ulvinnen som er veldig bestemt og streng når det gjelder eksamener og legebesøk.

På mandag leser du gjennom oppgaven. Så svarer du så godt du kan. Du bruker hele den tilmålte eksamenstiden. Hver gang du får lyst til å gå, så ser du for deg en snerrende ulvinne og forblir sittende.

Du må gjerne spise litt sjokolade underveis som de andre foreslår. (Japp er min favoritt).

Når du så får eksamensresultatet skal du få lov til å sende et takknemmlig innlegg til meg på meldinger.

hehe, streng dame. Vi får se hva oppgaven sier. Men sjokolade skal jeg nok klare å få ned uansett;)

Skrevet

Neida!

Kunne ikke sagt det bedre selv. Som oftest kan man rote sammen noe som gir ståkarakter.

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv. Som oftest kan man rote sammen noe som gir ståkarakter.

Tja, kommer vel an på fag og hvor mye man har lest gjennom året. Har vært sløv, altfor sløv.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hehe, streng dame. Vi får se hva oppgaven sier. Men sjokolade skal jeg nok klare å få ned uansett;)

Du har skjønt poenget, jeg er veldig streng.

Når jeg nå også får full støtte av Sofline så har du bare ikke noe valg.

Mandag ettermiddag så må du avlegge full rapport. Du skal få lov til å si at du tror du stryker, men du MÅ fortelle at du har levert en full besvarelse og sittet tiden ut.

Dessuten kan du få lov til å fortelle hvor mange og hvilke sjokolader du har spist, men det er ikke et krav ;-)

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Mandag ettermiddag så må du avlegge full rapport. Du skal få lov til å si at du tror du stryker, men du MÅ fortelle at du har levert en full besvarelse og sittet tiden ut.

Dessuten kan du få lov til å fortelle hvor mange og hvilke sjokolader du har spist, men det er ikke et krav ;-)

Hihi, skal prøve å huske på det.

Gjest dilly
Skrevet

Enig i svarene du har fått til nå. Du må i alle fall prøve. Uten å prøve får du i alle fall ikke ståkarakter, og uten ståkarakter blir det mindre stipend. Stipend = gratis penger, og du klarer å lide deg gjennom noen timer med hektisk skriving for det.

Lukke til!

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Enig i svarene du har fått til nå. Du må i alle fall prøve. Uten å prøve får du i alle fall ikke ståkarakter, og uten ståkarakter blir det mindre stipend. Stipend = gratis penger, og du klarer å lide deg gjennom noen timer med hektisk skriving for det.

Lukke til!

Jeg får jo ny sjanse. Så stipendet fikser seg nok til slutt. Man har vel mulighet til å stryke to ganger, og klare på den tredje.

Gjest staedtler
Skrevet

Jeg får jo ny sjanse. Så stipendet fikser seg nok til slutt. Man har vel mulighet til å stryke to ganger, og klare på den tredje.

Målt i penger pr. semester, har dilly rett.

Angående lite lesing og det der.. I litt over et år dreiv jeg og kopa rundt på høyere studier uten mål og mening, tror jeg produserte 5 vt. på ett år, hehe. Så løsna det, og i disse dager holder jeg på med doktorgraden min. Så det går flere tog, bare stå på!

Gjest staedtler
Skrevet

Neida!

Oi... Ulvinnen er sexy.

Gjest Eksamensnerver!
Skrevet

Målt i penger pr. semester, har dilly rett.

Angående lite lesing og det der.. I litt over et år dreiv jeg og kopa rundt på høyere studier uten mål og mening, tror jeg produserte 5 vt. på ett år, hehe. Så løsna det, og i disse dager holder jeg på med doktorgraden min. Så det går flere tog, bare stå på!

Jeg har fortsatt ett år igjen av studiet, så jeg rekker å ta den opp igjen før jeg er ferdig. Så, før jeg skal begynne å betale ned igjen skal jeg klare denne også. Dvs at jeg da ikke merker noe til hva som er lån/stipend. Sammenlagt er det det samme om jeg klarer den nå eller om et halvt år. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Oi... Ulvinnen er sexy.

He he :-)

Takker!

Skrevet

Hehe... jeg vil også gjerne høre om sjokoladene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...