Gjest Smillana Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 I mars gelmte jeg selvfølgelig å kjøpe bursdagsgave til bestemor og det var først denne uken jeg fant det ut. Flaut! Men.. siden jeg skal reise på besøk til den delen av landet nå i sommer så tenkte jeg at jeg tar med en gave til henne og sier at hun får den nå siden det var vanskelig å sende. Derfor trenger jeg tips til en gave som er vanskelig å sende. Det må ikke være alkohol eller sjokolade (hun har diabetes). Hun bor i en knøttliten leilighet så jeg er usikker på om pyntegjenstander er så lurt. Bilder er uaktuelt. Pris 100-200 kr. Hadde blitt veldig glad for noen forslag. 0 Siter
Piraye Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Bøker? ikke vanskelig å sende men dyrt å sende.. 0 Siter
Gjest Smillana Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Rundvask Meget god ide, men hun har privat vaskehjelp som kommer 1 gang pr uke. Det har hun hatt de siste 10 årene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 DaVincikoden i paperbackutgave ) Vanskelig når du ikke sier om bestemor er 45 eller 85 da vet du. 0 Siter
Gjest Smillana Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 DaVincikoden i paperbackutgave ) Vanskelig når du ikke sier om bestemor er 45 eller 85 da vet du. Hun er 68 år 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hun er 68 år Da hadde jeg fremdeles gått for boka ) 0 Siter
Gjest Smillana Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Da hadde jeg fremdeles gått for boka ) Kankskje ikke det var så dumt. Det er jo en mulighet hun ikke liker den, men hun kan jo bare bytte... Hun elsker å gå i butikker så det er vel ikke noe problem. Tusen takk 0 Siter
Gjest Smillana Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Da hadde jeg fremdeles gått for boka ) Fant den på tilbud på bokkilden til 98 kr nå i vanlig versjon. Genialt Hadde du blitt fornermt av å fått en gave et halt år forsent? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Fant den på tilbud på bokkilden til 98 kr nå i vanlig versjon. Genialt Hadde du blitt fornermt av å fått en gave et halt år forsent? Nei, jeg elsker gaver uansett tid og uansett pris så lenge det er noe jeg synes er morsomt å få. Det eneste jeg virkelig ikke kan fordra å få i presang er slike ferdige pakker med badeting fra parfymeriet. Grøss og gru ) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Nei, jeg elsker gaver uansett tid og uansett pris så lenge det er noe jeg synes er morsomt å få. Det eneste jeg virkelig ikke kan fordra å få i presang er slike ferdige pakker med badeting fra parfymeriet. Grøss og gru ) Grøss og gru ja, akkurat det liker ikke jeg å få heller. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 En fin vase med friske blomster i. Den var god, kan ikke akkurat sendes. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Grøss og gru ja, akkurat det liker ikke jeg å få heller. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.