Gå til innhold

Forsinket gave til bestemor

Anbefalte innlegg

Gjest Smillana
Skrevet

I mars gelmte jeg selvfølgelig å kjøpe bursdagsgave til bestemor og det var først denne uken jeg fant det ut. Flaut!

Men.. siden jeg skal reise på besøk til den delen av landet nå i sommer så tenkte jeg at jeg tar med en gave til henne og sier at hun får den nå siden det var vanskelig å sende.

Derfor trenger jeg tips til en gave som er vanskelig å sende. Det må ikke være alkohol eller sjokolade (hun har diabetes). Hun bor i en knøttliten leilighet så jeg er usikker på om pyntegjenstander er så lurt. Bilder er uaktuelt.

Pris 100-200 kr.

Hadde blitt veldig glad for noen forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker? ikke vanskelig å sende men dyrt å sende..

Gjest Smillana
Skrevet

Rundvask

Meget god ide, men hun har privat vaskehjelp som kommer 1 gang pr uke. Det har hun hatt de siste 10 årene.

Skrevet

DaVincikoden i paperbackutgave :o)

Vanskelig når du ikke sier om bestemor er 45 eller 85 da vet du.

Gjest Smillana
Skrevet

DaVincikoden i paperbackutgave :o)

Vanskelig når du ikke sier om bestemor er 45 eller 85 da vet du.

Hun er 68 år

Skrevet

Hun er 68 år

Da hadde jeg fremdeles gått for boka :o)

Gjest Smillana
Skrevet

Kankskje ikke det var så dumt. Det er jo en mulighet hun ikke liker den, men hun kan jo bare bytte... Hun elsker å gå i butikker så det er vel ikke noe problem.

Tusen takk

Gjest Smillana
Skrevet

Fant den på tilbud på bokkilden til 98 kr nå i vanlig versjon. Genialt :)

Hadde du blitt fornermt av å fått en gave et halt år forsent?

Skrevet

Fant den på tilbud på bokkilden til 98 kr nå i vanlig versjon. Genialt :)

Hadde du blitt fornermt av å fått en gave et halt år forsent?

Nei, jeg elsker gaver uansett tid og uansett pris så lenge det er noe jeg synes er morsomt å få.

Det eneste jeg virkelig ikke kan fordra å få i presang er slike ferdige pakker med badeting fra parfymeriet. Grøss og gru :o)

Skrevet

Nei, jeg elsker gaver uansett tid og uansett pris så lenge det er noe jeg synes er morsomt å få.

Det eneste jeg virkelig ikke kan fordra å få i presang er slike ferdige pakker med badeting fra parfymeriet. Grøss og gru :o)

Grøss og gru ja, akkurat det liker ikke jeg å få heller.

Skrevet

En fin vase med friske blomster i.

Den var god, kan ikke akkurat sendes.

Skrevet

Grøss og gru ja, akkurat det liker ikke jeg å få heller.

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...