Gå til innhold

Hva gjør man når det oppdages at ungdommen din røyker?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Lyse har ofte tynn og blek hud, som røyking og soling virker sterkt på er teorien.

De tynne får lett mer markerte trekk mot de med mer underhudsfett.

Det fins sikkert plenty med unntak, varianter og ulike faktorer? Alkohol har også sikkert mye å si.

Ok, da ser jeg argumentet ditt.

Men ingen av kriteriene dine stemmer på meg.

Jeg er ikke 40 år, har ikke babyhud (dessverre), er ikke blond eller relativt tynn.

Eller kanskje du fikk en rett. Venninna mi hevder at jeg er tynn, selv om jeg foretrekker betegnelsen slank :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, da ser jeg argumentet ditt.

Men ingen av kriteriene dine stemmer på meg.

Jeg er ikke 40 år, har ikke babyhud (dessverre), er ikke blond eller relativt tynn.

Eller kanskje du fikk en rett. Venninna mi hevder at jeg er tynn, selv om jeg foretrekker betegnelsen slank :P

Tynn for meg er modell for andre. Jeg synes synd på modeller og får bare en intens lyst til å gi dem masse god mat.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tynn for meg er modell for andre. Jeg synes synd på modeller og får bare en intens lyst til å gi dem masse god mat.

:-)

Jeg tror ikke du vil føle behov for å trykke i meg mat, med mindre du får lyst til å invitere meg på en bedre middag av helt andre grunner ;-)

Men den gang jeg var ung student var jeg tynn. Da var det flere medstudenter og andre som stadig stappet i meg mat, siden jeg glemte å spise i eksamensperioder.

Skrevet

Jeg tror ikke du vil føle behov for å trykke i meg mat, med mindre du får lyst til å invitere meg på en bedre middag av helt andre grunner ;-)

Men den gang jeg var ung student var jeg tynn. Da var det flere medstudenter og andre som stadig stappet i meg mat, siden jeg glemte å spise i eksamensperioder.

I dag kan jeg bare by på pasta carbonara og stekte fiskeboller.

Skrevet

Hehe.. sånn hadde jeg det også en periode. Jeg merket at jeg hadde glemt å spise frokost og lunsj utover ettermiddagen da magen begynte å rumle litt vel mye.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I dag kan jeg bare by på pasta carbonara og stekte fiskeboller.

Det er ikke det jeg vil betegne som en bedre middag, så da holder jeg meg til grillmaten jeg får servert her.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe.. sånn hadde jeg det også en periode. Jeg merket at jeg hadde glemt å spise frokost og lunsj utover ettermiddagen da magen begynte å rumle litt vel mye.

Det er da det er bra å ha medmennesker rundt seg med moderlige følelser som ordner opp :-)

Skrevet

Det er ikke det jeg vil betegne som en bedre middag, så da holder jeg meg til grillmaten jeg får servert her.

Hva hvis jeg slenger på et par skiver agurk da?

OK - OK - litt ketsjup også da?

Skrevet

Synd at damer som ansees for å være så sexy bare gir meg en følese av omsorg og medlidenhet?

Litt trist altså.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Synd at damer som ansees for å være så sexy bare gir meg en følese av omsorg og medlidenhet?

Litt trist altså.

Du er nok noe for deg selv :-)

Men så lenge det finnes noen kvinner der ute som du finner sexy, så er det ikke så farlig hva du syns om dem som andre finner attraktive.

Færre konkurrenter får du også.

Skrevet

Du er nok noe for deg selv :-)

Men så lenge det finnes noen kvinner der ute som du finner sexy, så er det ikke så farlig hva du syns om dem som andre finner attraktive.

Færre konkurrenter får du også.

Jeg tar det ikke så tungt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva hvis jeg slenger på et par skiver agurk da?

OK - OK - litt ketsjup også da?

Godt forsøk, men jeg liker hverken agurk eller ketchup.

Men om du koker fiskebollene i hvit saus i stedet for å steke dem og i tillegg har gode nypoteter som kan moses ned i sausen, så kan det hende jeg tar meg en tur :-)

Skrevet

Det er da det er bra å ha medmennesker rundt seg med moderlige følelser som ordner opp :-)

Skrevet

Godt forsøk, men jeg liker hverken agurk eller ketchup.

Men om du koker fiskebollene i hvit saus i stedet for å steke dem og i tillegg har gode nypoteter som kan moses ned i sausen, så kan det hende jeg tar meg en tur :-)

OK - kompromiss: Hvit saus med en anelse karry eller rekekraft?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

OK - kompromiss: Hvit saus med en anelse karry eller rekekraft?

Både Karry og rekekraft går bra :-)

Hva har du av drikke å by på?

Skrevet

Både Karry og rekekraft går bra :-)

Hva har du av drikke å by på?

En tørr hvitvin?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En tørr hvitvin?

Jeg er glad i hvitvin, men foretrekker den halvtørr.

Går det bra for verten?

Skrevet

Jeg er glad i hvitvin, men foretrekker den halvtørr.

Går det bra for verten?

Bra - da skal jeg finne en dag som passer. Skal vi seeee....

2006 - 2007 - 2008 ..... Hm...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bra - da skal jeg finne en dag som passer. Skal vi seeee....

2006 - 2007 - 2008 ..... Hm...

Nå teller du feil vei :-)

Om vi skal vente på 2007 årgangen, tar dette for mye tid.

Jeg er ikke så god på fremtidsplanlegging.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...