Gjest Batseba Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg skal ut sammen med en venninne. VEnter og venter, hun skulle ditt og så skulle hun datt. Jeg har sittet og hørt gamle romantiske cd'r og drukket øl. Snart blir jeg for full til å dra på byen, og vi som skulle finne våre livsledsagere i kveld begge to;) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Lucky you! Jeg har så sinnsykt lyst til å dra ut ikveld men som student som er midt opp i eksamensperiode går ikke det. *depper* 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Du høres ut som meg, venter jeg også ) bare at vi har livsledsagere fra før. Vi skal bare lufte hodet. Kos dere. 0 Siter
maire Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Ta en tur på byen selv da vel. Kanskje i alle fall du finner en livsledsager 0 Siter
Gjest slirpaa Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Det å finne en livsledsager er ironisk, men har en seriøs undertone. Hvorfor kan ikke dere jenter si at dere skal ut på byen for å finne et passende knull? Det er ofte slike holdninger det blir livsledsagere av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.