Gå til innhold

TvNorge filmen

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Er det noen som har sett filmen som går på tvN ikveld? Histories om oss heter den. Mange kjente skuespillere men er den verdt å se?

Vurderer å leie film istedet, men da må jeg ut.. *lat ikveld*

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Bestill pizza fra Dolly Dimples og få med Kung Fu Hustle. Hysterisk morsom film!

Eventuelt kan du bestille fra Peppes og få med Kiss Kiss Bang Bang. Også den helt grei.

Pizzadeal er perfekt når man er lat og sulten og ikke har lyst til å lette ræva ut av sofaen. :)

Mary Poppins
Skrevet

Bestill pizza fra Dolly Dimples og få med Kung Fu Hustle. Hysterisk morsom film!

Eventuelt kan du bestille fra Peppes og få med Kiss Kiss Bang Bang. Også den helt grei.

Pizzadeal er perfekt når man er lat og sulten og ikke har lyst til å lette ræva ut av sofaen. :)

Og pizza fra dollys fikk jeg sinnsykt lyst på!

Men spiste pizza igår (bare frossen pizze) så jeg synes ikke jeg kan spise det idag også.

Andre film anbefalinger? Jeg er særdeles glad i pyskothrillers, og ellers komedier. Var det forresten du som snakket om en svensk film som visst nok skulle være hysterisk morsomt og noe alla Jalla Jalla?

Skrevet

Men spiste pizza igår (bare frossen pizze) så jeg synes ikke jeg kan spise det idag også.

Andre film anbefalinger? Jeg er særdeles glad i pyskothrillers, og ellers komedier. Var det forresten du som snakket om en svensk film som visst nok skulle være hysterisk morsomt og noe alla Jalla Jalla?

Jalla Jalla er morsom ja!

Mary Poppins
Skrevet

Jalla Jalla er morsom ja!

Ja den er drit morsom! jeg så den på kino og jeg lo så mye at jeg var helt støl i magemusklene dagen etter :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nope. Du tenker på den danske filmen Adams Epler!

Skrevet

Har sett den filmen ja. Kjekk og aktuell film :)

Skrevet

Kung Fu Hustle var egentlig en liten nedtur etter den fantastiske Shaolin Soccer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kung Fu Hustle var egentlig en liten nedtur etter den fantastiske Shaolin Soccer.

Shaolin Soccer har jeg ikke sett.

Samme regissør?

Skrevet

Åff kårs. Det nytter ikke å se asiatiske filmer med engelsk tale.

Her er det enda verre, den amerikanske/"internasjonale" utgaven er klippet ihjel.

Skrevet

Nja, jeg tror faktisk det er den du la ut linken til som er klippet ihjel.

http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2422

Dette nettstedet pleier i hvert fall å ha full kontroll.

Det har de sikkert, den jeg la ut lenke til skal ha både den klippede internasjonale (88 mins) og den orginale kantonesiske (112 mins) versjonen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har de sikkert, den jeg la ut lenke til skal ha både den klippede internasjonale (88 mins) og den orginale kantonesiske (112 mins) versjonen.

Oki. Da er det sikkert en gammel versjon som er tema på dvdcompare.

Skrevet

Oki. Da er det sikkert en gammel versjon som er tema på dvdcompare.

Dunno, bare pass på å se rett versjon :-)

Skrevet

Jeg liker den filmen - andre gang jeg så den nå. Hva ble det til? så du den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...