Gjest Desperate housewives Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvor går man, to nyseparerte hyggelige kvinner på 30+, når vi skal ut en tur i kveld i Oslo? Ikke noe desperat sjekkested, men et sted der det går an å prate og ta noen øl/drinker/glass vin? Er det noen som har gode forslag? 0 Siter
Line Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har bare SÅ sansen for den der plassen på Egertorget, pianobaren på 3 brødre, eller var det 3 søstre det heter? Kjempekoselig der, synes jeg. Vet forresten ikke om det eksisterer lenger, men... Kos dere! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 På Südøst i Trondheimsveien 5 (rett forbi legevakta - over Nybrua). 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 På Südøst i Trondheimsveien 5 (rett forbi legevakta - over Nybrua). Hvordan er det der om kvelden? Er det noe liv der eller er det rolig? Innbiller meg nemlig at det er sånn parsted hvor folk går og spiser middag. Uansett er det mye dyrere enn resten av Grünerløkka så det jeg lurer på er om det er verdt det ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Dere kan gå på Bar Boca for god drink og på Tamara for en øl etterpå! Det er hyggelig, nemlig! :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvordan er det der om kvelden? Er det noe liv der eller er det rolig? Innbiller meg nemlig at det er sånn parsted hvor folk går og spiser middag. Uansett er det mye dyrere enn resten av Grünerløkka så det jeg lurer på er om det er verdt det ) Vel - det er jo mer et spisested - om kveldene i allefall. Og det et litt høyt snakkestøynivå der. Men ute er det kjempekoselig å sitte - når det er varmt nok selvsagt. Ta deg en tur når varmen kommer! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Synes det er litt stas med noen rolige øl på Sir Winston. Men det er lenge siden jeg hadde kontroll på hovedstadens utesteder. Fiasco er også greit, men først og fremst som vorsested. Innbiller meg at det blir tomt der utover kvelden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Vel - det er jo mer et spisested - om kveldene i allefall. Og det et litt høyt snakkestøynivå der. Men ute er det kjempekoselig å sitte - når det er varmt nok selvsagt. Ta deg en tur når varmen kommer! Jeg har vært der og sittet ute men det er pes for det er trappetrinn for å sitte ute og ikke servering ved bordene og serveringa har fler trappetrinn ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har vært der og sittet ute men det er pes for det er trappetrinn for å sitte ute og ikke servering ved bordene og serveringa har fler trappetrinn ;o) OK. Det har du rett i, så hvis du ikke har en lakei så er det helt klart trøblete. :-( 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 OK. Det har du rett i, så hvis du ikke har en lakei så er det helt klart trøblete. :-( Har ingen lakei dessverre ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.