Gjest ekle blodklumper... Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Er det vanlig med store klumper under menstruasjon? Det bare "detter" ut når jeg går på do. Blør mye. Noen som vet hva dette er for noe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Helt normalt. Det er bare livmorslimhinnen som støtes ut under mensen, noen ganger kommer det blodklumper som nok er deler av slimhinnen og delvis koagulert blod som har ligget i livmoren en stund før det renner ut. Lekkert. ;o) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Helt normalt. Det er bare livmorslimhinnen som støtes ut under mensen, noen ganger kommer det blodklumper som nok er deler av slimhinnen og delvis koagulert blod som har ligget i livmoren en stund før det renner ut. Lekkert. ;o) *ugh* hærlig beskrivelse Lillemus. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Helt normalt. Det er bare livmorslimhinnen som støtes ut under mensen, noen ganger kommer det blodklumper som nok er deler av slimhinnen og delvis koagulert blod som har ligget i livmoren en stund før det renner ut. Lekkert. ;o) Herregud. Nå er det snart på tide at webbis oppfordrer dols brukere til å markere enkelte innlegg med "advarsel - sterke scener". 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 *ugh* hærlig beskrivelse Lillemus. *Flirer* Sånn er det å være kvinnfolk vet du. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Herregud. Nå er det snart på tide at webbis oppfordrer dols brukere til å markere enkelte innlegg med "advarsel - sterke scener". Helt enig! At jeg aldri skal lære å ikke lese på dol mens jeg spiser. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Herregud. Nå er det snart på tide at webbis oppfordrer dols brukere til å markere enkelte innlegg med "advarsel - sterke scener". *Gliser* Pingle. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Helt enig! At jeg aldri skal lære å ikke lese på dol mens jeg spiser. *Hihi* Hvis du synes hovedinnlegget var ekkelt nok så burde du ikke lese videre med kebaben i kjeften vet du! ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Helt enig! At jeg aldri skal lære å ikke lese på dol mens jeg spiser. Først driteinnlegget her om dagen, men der har jeg ingen unnskylding all den tid innlegget var tydelig markert med ufine ord, men denne gangen trodde jeg det var snakk om... helt vanlige klumper av et eller annet slag. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Først driteinnlegget her om dagen, men der har jeg ingen unnskylding all den tid innlegget var tydelig markert med ufine ord, men denne gangen trodde jeg det var snakk om... helt vanlige klumper av et eller annet slag. Sjekk trådstarters signatur. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 *Hihi* Hvis du synes hovedinnlegget var ekkelt nok så burde du ikke lese videre med kebaben i kjeften vet du! ;o) Det var ikke kebab, det var pizza. Men jeg tåler det nok. Heldigvis var det ikke jordbæryoghurt. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Herregud. Nå er det snart på tide at webbis oppfordrer dols brukere til å markere enkelte innlegg med "advarsel - sterke scener". Hehe. Gi oss signaler om du trenger en hjertestarter. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hehe. Gi oss signaler om du trenger en hjertestarter. Jeg har faktisk en hjertestarter rett bak meg. Har brukt den flere ganger de siste dagene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Sjekk trådstarters signatur. Hvis folka her inne hadde tatt hensyn til nickenes nick hadde ingen klikket seg inn på meg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Hvis folka her inne hadde tatt hensyn til nickenes nick hadde ingen klikket seg inn på meg. Vi får begynne å merke innleggene med *passende for SDD* eller *bør ikke leses av SDD* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Vi får begynne å merke innleggene med *passende for SDD* eller *bør ikke leses av SDD* Helt greit for meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.