Gå til innhold

Hvor selges smal lift-gardin

Anbefalte innlegg

Gjest Nettoppussetopp
Skrevet

Har et vindu på 40 cm, går det an å få ta i så smale liftgardiner?

Gjest Kid-ansatt
Skrevet

Jeg tror du får kjøpt på Kid

Nei, så smale har vi ikke.

Skrevet

Nei, så smale har vi ikke.

OK, jeg har en smal en men den er kanskje seksti, jeg har så dårlig øyemål.

Gjest Kid-ansatt
Skrevet

OK, jeg har en smal en men den er kanskje seksti, jeg har så dårlig øyemål.

Den minste vi har nå er 106-110 cm.

Skrevet

Den minste vi har nå er 106-110 cm.

Men du, hvis man skal kjøpe en persienne og det står 120 cm bredde, er det reell bredde på selve persiennen, eller betyr det at den passer til 120 cm vindusbredde, inni vindusrammen?

Gjest Kid-ansatt
Skrevet

Men du, hvis man skal kjøpe en persienne og det står 120 cm bredde, er det reell bredde på selve persiennen, eller betyr det at den passer til 120 cm vindusbredde, inni vindusrammen?

120 cm er reell lengde. Den kan kappes ca 10 cm på hver side, altså inntil der snorene er festet. Bruk baufil på stammen og persiennesaks til lamellene.

Skrevet

120 cm er reell lengde. Den kan kappes ca 10 cm på hver side, altså inntil der snorene er festet. Bruk baufil på stammen og persiennesaks til lamellene.

Eller kjøpe 100 cm bredde :-)

Takk for svar!

Gjest Kid-ansatt
Skrevet

Eller kjøpe 100 cm bredde :-)

Takk for svar!

Selvsagt:o)

Kapping foretas når vindusåpning har et "ukurant" mål, f.eks når man har en bredde på 114 cm;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...