bugge -jenta Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg tenkte jeg skulle se disse filmene med min 9-årige gutt. Hva tror dere, det er en stund siden jeg så dem nå, men kan det være passende for ham. Spennende og morsomt, eller? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg tror i hvert fall ikke filmene vil utgjøre noe stort problem for podens hodepine. Men det er knallfilmer. Film nummer 1 er jo rett og slett en fantastisk god film, og de to andre er fullt sebare de også. Tror ikke en 9-åring vil ha noen problemer med disse filmene. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg tror i hvert fall ikke filmene vil utgjøre noe stort problem for podens hodepine. Men det er knallfilmer. Film nummer 1 er jo rett og slett en fantastisk god film, og de to andre er fullt sebare de også. Tror ikke en 9-åring vil ha noen problemer med disse filmene. Burde kanskje droppet hodepinekommentaren da jeg flyttet innlegget over hit. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Jeg tror i hvert fall ikke filmene vil utgjøre noe stort problem for podens hodepine. Men det er knallfilmer. Film nummer 1 er jo rett og slett en fantastisk god film, og de to andre er fullt sebare de også. Tror ikke en 9-åring vil ha noen problemer med disse filmene. Fint, det var det jeg ville høre. Skal være alene med ham noen dager, og muligens kan de hjelpe på min hodepine om ikke annet. Også var det nå et godt tilbud, så shoppegenene mine bare måtte få utfolde seg litt. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Burde kanskje droppet hodepinekommentaren da jeg flyttet innlegget over hit. Nei, jeg bruker å leie film når jeg har migrene, slik at han blir sysselsatt, så det er greit nok det. Tenkte dog jeg skulle se disse sammen med ham da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Fint, det var det jeg ville høre. Skal være alene med ham noen dager, og muligens kan de hjelpe på min hodepine om ikke annet. Også var det nå et godt tilbud, så shoppegenene mine bare måtte få utfolde seg litt. Jeg ser at jeg var ca. 10 år gammel da pappa tok meg med for å se den første filmen på kino, så jeg tror nok filmene passer helt greit til en på 9 år. Dessuten vil du ganske sikkert like dem du også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Tror de kommer til å falle veldig i smak! De er jo bare helt herlige! 0 Siter
Lula Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Vi har kjøpt boksen med alle filmene fra Play. Våre barn digger filmene, de er 6 og 10. Skikkelig BRA kjøp! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ja , jeg tror jeg så de filmene når jeg var på den aldern. forøvrig er de morsomme både for barn og voksne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.