Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

aldrimers lenge dritt om nordlenninger. Eller flyttsamer og sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe

Har du tittet dypt i flaska nå?

;-P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var en fornuftig beslutning. Godt at du fikk skrevet det ned, ellers ville du neppe ha husket det i dag, etter tastingen å dømme ;-)

Skrevet

Det setter de sikkert stor pris på.

Ha en hæærlig dag i dag da, ser ut for at det blir cola-dag;o)

Skrevet

Jøss...

Hehe! En aldri så liten "hva er dette"-opplevelse?

Skrevet

*graver meg ned*

Hehe, men tenk på det neste gang du har vært på byen og dol ikke er det riktige stedet ;o)

mariaflyfly
Skrevet

Hehe! En aldri så liten "hva er dette"-opplevelse?

Eh...ja :D

mariaflyfly
Skrevet

Hehe, men tenk på det neste gang du har vært på byen og dol ikke er det riktige stedet ;o)

Jeg tror du har rett.. ;)

Skrevet

Jeg tror du har rett.. ;)

Jeg vet jeg har rett. Jeg har også gått i den fella nemlig. Aldri mer :o)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg vet jeg har rett. Jeg har også gått i den fella nemlig. Aldri mer :o)

Hehe! Kanskje jeg også har lært nå, da.

Skrevet

Jeg har til og med sluttet å ringe til folk etter byturer, riktig flink har jeg blitt....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men jeg synes du skylder oss å fortelle bakgrunnen for uttalelsen din.

Hvis du husker det da ;)

mariaflyfly
Skrevet

Men jeg synes du skylder oss å fortelle bakgrunnen for uttalelsen din.

Hvis du husker det da ;)

Hehe, jeg og ei venninne satt og så på Team Antonsen for et par dager sida, og hang oss helt opp i en av Atle Antonsens skikkelser, han dialektoppretteren fra Nord-Norge.

I var vi ute en tur, og traff nye kjæresten til ei annen venninne. Han var visst halvt same eller noe sånn, og jeg brukte visst mye av natta på å opprette dialekta hans. Husker at noe av det siste han sa til meg var at balansen mellom det som var morsomt og det som begynte å bli irriterende var ganske hårfin. ;)

Men jeg erklærte tidlig på kvelden at jeg skulle bli direkte usjarmerende drita i går, så det ser visst ut til at jeg lyktes med det, ihvertfall. Hehe! ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hehe, jeg og ei venninne satt og så på Team Antonsen for et par dager sida, og hang oss helt opp i en av Atle Antonsens skikkelser, han dialektoppretteren fra Nord-Norge.

I var vi ute en tur, og traff nye kjæresten til ei annen venninne. Han var visst halvt same eller noe sånn, og jeg brukte visst mye av natta på å opprette dialekta hans. Husker at noe av det siste han sa til meg var at balansen mellom det som var morsomt og det som begynte å bli irriterende var ganske hårfin. ;)

Men jeg erklærte tidlig på kvelden at jeg skulle bli direkte usjarmerende drita i går, så det ser visst ut til at jeg lyktes med det, ihvertfall. Hehe! ;)

"Husker at noe av det siste han sa til meg var at balansen mellom det som var morsomt og det som begynte å bli irriterende var ganske hårfin. ;)"

He he, han var nok en stor diplomat!

Fin historie, det der :-)

mariaflyfly
Skrevet

"Husker at noe av det siste han sa til meg var at balansen mellom det som var morsomt og det som begynte å bli irriterende var ganske hårfin. ;)"

He he, han var nok en stor diplomat!

Fin historie, det der :-)

Ja, når jeg tenker etter, var det ganske diplomatisk sagt. Særlig med tanke på at jeg ifølge venninna mi plaga han i ganske mange timer. *knegg*

Skrevet

Jeg skal minne deg om denne tråden neste gang du ikke overholder dette løftet...*s*

Håper hodepinen er kraftig i dag!

Litt ondskapsfull hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...