nøffgakkmøbææ Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 er innom sånn avogtil, og det kan virke som om noen av de ivrigste brukerne glemmer sidens egentlige intensjon? dette er et sted hvor man skal kunne stille ærlige spørsmål og få svar. hva er da poenget med å drive tulletråder? det blir veldig internt, og virker som er dårlig "sosialt eksperiment." er det mangel på sosialt liv som gjør at dere få det gjelder tydligvis sitter sammen og pønsker ut merkelige tråder for å se hva folk svarer? den tonen folk bruker her inne kan fort bli trendsettende, og å trakkassere hverandre som en intern spøk på et åpent forum er bare snodig, og sier meg noe om mangel på sosiale antenner. kan ikke dere heller maile hverandre pisspratet(for det er det det er) og la de åpne forumene være for de som faktisk har noe å spørre om? ps: fint om de meget få det gjelder kunne droppet en lang, usann og usaklig diskusjon og heller tatt det i et privat sammenheng...... på forhånd takk! 0 Siter
Berlitz Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kan du ikke bare hoppe over de trådene som ikke passer deg, da? Det er jo tydeligvis et behov for de trådene som du ikke liker, siden folk svarer på dem!?!?! 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Interne trådutviklinger er noe av det som er gøy på dol. Det er ikke så mange forum man kan gjøre det på. Hold deg heller unna de trådene du ikke liker. Eller bli med på moroa isteden. ;-P 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg antar at det du tenker på er de oppkunstruerte samlivstrådene med falske problemstillinger? Slik som de om han som har pult svigermora og nå prøver å få svigerinnen til køys? Denne type tråder bør ikke forekomme på dol. Det er mange som ikke skjønner at dette bare er tull og kaster bort tid på å svare seriøst. Men tråder på dol som sklir litt ut i andre emner enn de som trådstarter hadde tenkt seg, er ofte veldig underholdende og ikke til skade for noen. Webmaster har bedt brukerne om å ikke la det skli ut på forum der det er fagpersoner, men holde seg til andre fora. Det er det ikke så vanskelig å etterleve og alle blir fornøyd. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg antar at det du tenker på er de oppkunstruerte samlivstrådene med falske problemstillinger? Slik som de om han som har pult svigermora og nå prøver å få svigerinnen til køys? Denne type tråder bør ikke forekomme på dol. Det er mange som ikke skjønner at dette bare er tull og kaster bort tid på å svare seriøst. Men tråder på dol som sklir litt ut i andre emner enn de som trådstarter hadde tenkt seg, er ofte veldig underholdende og ikke til skade for noen. Webmaster har bedt brukerne om å ikke la det skli ut på forum der det er fagpersoner, men holde seg til andre fora. Det er det ikke så vanskelig å etterleve og alle blir fornøyd. Der er jeg enig med deg Ulvinnen. Jeg tenkte ikke på den typen tråder da jeg skrev svaret mitt. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Der er jeg enig med deg Ulvinnen. Jeg tenkte ikke på den typen tråder da jeg skrev svaret mitt. :-) Jeg er en liten detektiv ser du :-) Så jeg husket at nøffgakkmøbææ har klaget over den typen tråder på webmasterforum. Så jeg skjønner h*n godt, måtte bare presisere hva jeg er enig med vedkommende i. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg er en liten detektiv ser du :-) Så jeg husket at nøffgakkmøbææ har klaget over den typen tråder på webmasterforum. Så jeg skjønner h*n godt, måtte bare presisere hva jeg er enig med vedkommende i. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg liker heller ikke oppdiktede historier. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg liker heller ikke oppkonstruerte historier på samliv. Men at folk snakker tull sammen her på åpent forum er jo bare hyggelig, da. Men man bør kanskje holde den mest usaklige skravlinga her på åpent forum, og ha plass til de mer seriøse helsespørsmålene på de mer spesialiserte forumene hvor det er fagpersoner tilstede. At mange folk møtes og skravler her er sikkert en fordel for DOL. De får vel mer annonsørinntekter jo flere som klikker seg inn på sidene deres. 0 Siter
Gjest Maccer Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Livet er da ikke så høytidelig, og dette er et åpent forum. Sosilt liv eller ikke, jeg tror det er lettere for mange å uttrykke seg her enn i rl. Foreksempel om du er døv/stum eller har andre lyter. Her inne er alle likestilt. Ingen ser rart på deg om du sitter i rullestol eller bruker tegnespråk her, fordi ingen ser det :-) Når det er sagt tror jeg det er mange av oss helt vanlige her også da, ikke bare syke folk osv fordi om det er en doktorside. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg fatter ikke at folk gidder å skrive oppdiktede tråder. Jeg klarer ikke å skjønne poenget med det. Noen som ikke er helt riktig i vater og som sliter sosialt antagelig, ikke rart forresten hvis de finner på slike historier i RL også Men at trådene sklir ut her på åpent er helt greit for meg, hm, jeg har en tendens til å skli avgårde jeg også ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg skjønner heller ikke vitsen med å finne på historier. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Vi har noen få brukere som gjentatte ganger skriver oppdiktede historier. Dette misliker vi sterkt, da det er misbruk av andre menneskers engasjement å be om råd i forhold til ikke-eksisterende problemer. Disse brukernes aktivitet er potensielt ødeleggende for folk som ønsker råd i forhold til litt sære , men reelle, problemer, da de lett blir møtt med mistenkeliggjøring i stedet for imøtekommendehet fra andre brukere. Når det gjelder skravling ol, så ønsker vi at brukerne forsøker å begrense dette på de fora som har en klar faglig profil (f.eks. psykiatri, hjerte-kar, hud og hår), og i stedet benytter forum for meldinger og åpent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.