Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Våknet i sted med en panikkfølelse..var sikker på kl. var 14.00..Tenkte: dette er verste hangover noen sinne!!! Stappet i meg ibux. Lagde meg kaffe og skiver med salami for å få vekk bananlikørsmaeken. (Off, må bare si at bananlikør...aaaaldri mer på meg, neitakk:(() Så logger jeg meg på her på dol. Blr irritert, tror det er noe gale med siden, den må ha hengt seg opp!! Bare gamle innlegg jo, fra i tidlig i morges og i natt... Men så oppdager jeg at kl. ikke er 9 engang! Jeg la meg jo for mindre enn 4 timer siden..Sukk. Jeg tror jeg kryper tilbake til senge jeg nå...Jobber litt på den hodepina. Hangover er ikke gøy, nei det er det ikke. men det var gøy i går,alle sorger glemt en stund;-p så det er vel prisen å betale..Natta 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ha, ha, ha!!! Jeg er så glad jeg slipper det styret der!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 hohoho høres ut som meg enkelte dagen-derpå-ganger. ;-) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 hohoho høres ut som meg enkelte dagen-derpå-ganger. ;-) :-) Det er da en aldri skal drikke mer, sant...? Men jeg pleier å ta det mer med ro enn jeg gjorde i går,da. Litt sjokka over hvor mye jeg faktisk tålte..heh;p Har kommet meg ut av senga (igjen) nå, men spørs om jeg kommer så mye lengre.. En fin dag på deg iallfall! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ha, ha, ha!!! Jeg er så glad jeg slipper det styret der!!! Ja, en angrer seg etterpå, det er sikkert og visst.. Nå har jeg gjort mitt andre forsøk på å stå opp, og satser på å holde meg oppe. Men så mye flere krav til meg selv tror jeg ikke jeg kan stille i dag:-p Det banker og det banker:-/ Ha en fin søndag o heldige du:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ja, en angrer seg etterpå, det er sikkert og visst.. Nå har jeg gjort mitt andre forsøk på å stå opp, og satser på å holde meg oppe. Men så mye flere krav til meg selv tror jeg ikke jeg kan stille i dag:-p Det banker og det banker:-/ Ha en fin søndag o heldige du:) Stakkars deg! Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha gått en 7 km lang turmarsj sammen med mine 3 barn og naboen med hennes 2. Slik er det å være småbarnsmor! 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 :-) Det er da en aldri skal drikke mer, sant...? Men jeg pleier å ta det mer med ro enn jeg gjorde i går,da. Litt sjokka over hvor mye jeg faktisk tålte..heh;p Har kommet meg ut av senga (igjen) nå, men spørs om jeg kommer så mye lengre.. En fin dag på deg iallfall! Takk i like måte. *s* Det der med at en aldri skal drikke mer er standard-tanker når jeg har dagen derpå-vansker og..."ååå jeg skal aldri drikke mer *stønn*"... hehe men det varer ikke så lenge da. Dessuten er det sjelden jeg får problemer dagen derpå heldigvis. Bare jeg husker å drikke nok vann. :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ta en Zyrtec eller to før du legger deg neste gang du har en fuktig kveld ute. Du vil merke stor forskjell. *ovenpå* 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ta en Zyrtec eller to før du legger deg neste gang du har en fuktig kveld ute. Du vil merke stor forskjell. *ovenpå* Zyrtec? Er ikke det allergimedisin? Jeg visste ikke at det kunne hjelpe. Men, takk, jeg skal ha det i bakhodet til (en eventuell) neste gang.. Pluss det med å drikke nok vann.. 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Stakkars deg! Jeg har nettopp kommet hjem etter å ha gått en 7 km lang turmarsj sammen med mine 3 barn og naboen med hennes 2. Slik er det å være småbarnsmor! Sprekt! Jeg er mye bedre nå, takk og lov:) 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Takk i like måte. *s* Det der med at en aldri skal drikke mer er standard-tanker når jeg har dagen derpå-vansker og..."ååå jeg skal aldri drikke mer *stønn*"... hehe men det varer ikke så lenge da. Dessuten er det sjelden jeg får problemer dagen derpå heldigvis. Bare jeg husker å drikke nok vann. :-) Vann, ja..Det glemte jeg visst:-p 0 Siter
jubalong70 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Sprekt! Jeg er mye bedre nå, takk og lov:) Ja, det er godt bakrusen ikke varer i flere dager - som regel da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.