Gjest skjønner meg ikke på det. Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 "Største begivenhet siden Jesus", sier dem. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor dette skulle være SÅ spesielt. Kan noen forklare? 0 Siter
Gjest Thats why Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Fordi begge er så pene. Og vi forguder pene mennesker. Verdien kommer på ytre skjønnhet. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 He he, jeg lurte på det samme. Kanskje det ikke er Brad som er faren? Det er kanskje den hellige ånd? 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Fordi begge er så pene. Og vi forguder pene mennesker. Verdien kommer på ytre skjønnhet. Synes ikke Brad Pitt er noe pen lenger jeg.. Han tapte seg da han forlot Jennifer... Han ser jo "helt normal" ut nå.. Før var han guddommelig vakker!!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Synes ikke Brad Pitt er noe pen lenger jeg.. Han tapte seg da han forlot Jennifer... Han ser jo "helt normal" ut nå.. Før var han guddommelig vakker!!! Han kledde mye bedre lyst enn sort hår. Merkelig hvor stor forskjell hårfarge kan utgjøre for utseendet. 0 Siter
Gjest for mye kjendisstoff Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ikke jeg heller. Hvorfor i all verden kommer disse på forsiden av VG og Dagbladet (i alle fall nettutgavene)? Når det gjelder Nettavisen har jeg begynt å peke på linkene for å få se hvilken adresse de har før jeg evnt. åpner dem. Ligger de på Side2, gidder jeg ikke lese dem. 0 Siter
Nikki Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ikke jeg heller. Hvorfor i all verden kommer disse på forsiden av VG og Dagbladet (i alle fall nettutgavene)? Når det gjelder Nettavisen har jeg begynt å peke på linkene for å få se hvilken adresse de har før jeg evnt. åpner dem. Ligger de på Side2, gidder jeg ikke lese dem. enig - fryktelig irriterende at man må innom Side2 først. Har også lagt merke til at Side2 som regel er ekstremt tregt å laste inn. 0 Siter
Gjest pittelitt Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Han kledde mye bedre lyst enn sort hår. Merkelig hvor stor forskjell hårfarge kan utgjøre for utseendet. Enig med at Brad har tapt seg etter at han farga håret, det burde han ikke gjort. Et stort verdensproblem det her... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Enig med at Brad har tapt seg etter at han farga håret, det burde han ikke gjort. Et stort verdensproblem det her... Det fine med dol er det har plass til store og pittesmå verdensproblem ;-) For meg personlig ville det vært et større problem om Kåre Conradi eller Sawyer ødela utseendet sitt. Den godeste Pitt er laaaangt nede på min liste. 0 Siter
Gjest MistahFox Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er jo ikke noe som liksom kan forklares..altså hvorfor det er så spesielt. Fokusen på dem er jo mer eller mindre skapt av interessen folk har for dem. Det er jo folket selv som avgjør hva som "blir en begivenhet"...eller normene, gj.snittet av hva folk er interesset i. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Synes ikke Brad Pitt er noe pen lenger jeg.. Han tapte seg da han forlot Jennifer... Han ser jo "helt normal" ut nå.. Før var han guddommelig vakker!!! Som om utseendet er avhengig av hvem du er sammen med? Det er så tåpelig sagt at jeg nesten kjenner jeg blir litt opprørt! 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Det kan du lure på. Vanskelig å si.. synes begge to er oppblåste idioter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.