drizzle Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ....på soverommet? Jeg tenker på bilder uten andre personer enn deg selv. Hvorfor har du få eller mange bilder? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg hadde aldri bilder av meg sjøl på soverommet da jeg var single. Nå har jeg et fra da jeg var to år. Det henger sammen med et bilde av mannen min da han var sju. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har ingen fotografier utstilt i leiligheten min. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Et og det er av meg som toåring. Bildet tok jeg med etterat jeg tømte leiligheten til moren og faren min. Koselig bilde og jeg har et maleri i stua som mora mi har malt fra det bilde også. Ellers så har jeg ikke et eneste bilde av meg selv i hele leiligheten men du synes kanskje også at de to er nok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. Ho ho ho, du kan få sagt det. 0 Siter
drizzle Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. Hihi Dette er faktisk ikke et tullespørsmål. Jeg kom til å tenke over hva jeg har på rommet. Jeg bor ganske trangt og synes det er koselig med bilder. Jeg har mange bilder på vegger og skap på rommet mitt, av meg selv, venner og familie. Så jeg lurte litt på hva dere andre har. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har bilde av meg selv i taket over senga, slik at jeg kan ligge og beundre meg selv 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. :-D Hvor tar du det fra... 0 Siter
EllaJo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har ingen bilder av meg selv. Har faktisk ingen bilder på veggene for tiden... 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. LOL! 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har ingen bilder på bare meg selv i hele leiligheten. Men jeg har noen venne-og familiebilder der jeg er med. Jeg vil ha bilder av folk jeg savner, de som er langt borte og som jeg ikke har mulighete til å se i levende live hver dag. Meg selv har jeg jo her i 3D format 24 timer i døgnet..kan bli lei nok av det, om jeg ikke i tillegg skal være veggdekor:-p 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg ser det som en selvfølge å ha et stort bilde av meg selv på nattbordet og på kontoret. Ingen bilder av noen andre, bare meg selv. Hvorfor jeg er singel? Tja - si det? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg er ikke singel, men har ingen bilder av meg selv på soverommet, og det har jeg ikke hatt siden jeg bodde hjemme. 0 Siter
Gjest bamse grekar Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. Jeg har også en byste, har hele tiden trodd den skulle forestille Leif Hagen, men så er det kanskje deg? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har bilde av meg selv i taket over senga, slik at jeg kan ligge og beundre meg selv Hvorfor ikke et speil? 0 Siter
Piraye Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Er ikke singel, men har et bilde av megselv i stua der jeg er med pappa og alle ungene hans(vi er alle halvsøsken og bor spredt). hadde det ikke vært for at det ville sett dumt ut som jeg hadde klippa bort endel av bildet hadde jeg nok ikke hatt noen bilder av megselv. 0 Siter
tonie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Skal man ha bilder av seg selv på soverommet, altså? Og hvorfor spør du bare de single? Forventes det at de har flere eller færre bilder enn de som er i forhold? Bare nysgjerrig:-) Har forøvrig ingen bilder av meg selv på veggene. Bildene av meg og mine har jeg kun i album. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvorfor ikke et speil? He he, godt spørsmål. 0 Siter
drizzle Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Skal man ha bilder av seg selv på soverommet, altså? Og hvorfor spør du bare de single? Forventes det at de har flere eller færre bilder enn de som er i forhold? Bare nysgjerrig:-) Har forøvrig ingen bilder av meg selv på veggene. Bildene av meg og mine har jeg kun i album. Jeg spurte single fordi jeg selv er singel. Jeg har mange bilder på mitt eget rom, noen av bare meg, og mange av andre mennesker/ting. Jeg bor trangt, og soverommet er også oppholdsrommet mitt. Så det var vel egentlig derfor jeg spurte om soverommet og single... For noen er soverommet et sted man bare sover, mens for andre er det også et oppholdsrom som man gjerne vil gjøre koselig på en eller annen måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.