Gå til innhold

Til alle single: Hvor mange bilder har du av deg selv...

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse.

Du bør vel også få på plass et maleri av deg i stua, synes jeg. :D

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• laguna1365380434

5

• drizzle

5

• ShitDiddelyDo

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he, godt spørsmål.

Jeg strøk på sjarmørskolen.

Jeg elsker meg selv og har få rivaler.

:-)

Skrevet

Jeg strøk på sjarmørskolen.

Jeg elsker meg selv og har få rivaler.

:-)

Jeg tror verset gikk omtrent slik

Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler, jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Skrevet

Jeg spurte single fordi jeg selv er singel. Jeg har mange bilder på mitt eget rom, noen av bare meg, og mange av andre mennesker/ting. Jeg bor trangt, og soverommet er også oppholdsrommet mitt. Så det var vel egentlig derfor jeg spurte om soverommet og single...

For noen er soverommet et sted man bare sover, mens for andre er det også et oppholdsrom som man gjerne vil gjøre koselig på en eller annen måte.

Soverommet blir veldig koselig med et stort bilde av meg selv. ca 1 x 1 meter. Med en gris under armen.

Fra grisen er det en snakkeboble: "Jeg vant'n på bingo!"

Skrevet

Har ingen bilder av meg selv - eller sambo, for den saks skyld - på soverommet. Vi har tre bilder av ungene som babyer stående på kommoden, og der synes hver vår hånd på to av dem; det er det nærmeste jeg kommer. ;)

Skrevet

Jeg tror verset gikk omtrent slik

Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler, jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Rivalisering skaper så lett uhygge.

Skrevet

Har ingen bilder av meg selv - eller sambo, for den saks skyld - på soverommet. Vi har tre bilder av ungene som babyer stående på kommoden, og der synes hver vår hånd på to av dem; det er det nærmeste jeg kommer. ;)

Skulle kanskje være singel, ja.. *leser tittelen en gang til etter å ha svart*

Skrevet

Rivalisering skaper så lett uhygge.

Jeg har kun en feil, og det er at jeg aldri skryter av meg selv.

hare1365380455
Skrevet

Soverommet blir veldig koselig med et stort bilde av meg selv. ca 1 x 1 meter. Med en gris under armen.

Fra grisen er det en snakkeboble: "Jeg vant'n på bingo!"

LOL

Skrevet

LOL

De er godt jeg har selvironi, ellers hadde det vært uutholdelig.

hare1365380455
Skrevet

De er godt jeg har selvironi, ellers hadde det vært uutholdelig.

Det er nå enda godt....:)

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg ser det som en selvfølge å ha et stort bilde av meg selv på nattbordet og på kontoret. Ingen bilder av noen andre, bare meg selv.

Hvorfor jeg er singel? Tja - si det?

Gud, du minner meg om eksen min. Lurer på om det er deg? Hoho!

Skrevet

Jeg har ingen. Har ikke tenkt tanken, men føler heller ikke for å ha bilder av meg fremme.

Jeg har ei svart-hvitt-tegning av meg selv fra jeg var ni år hengende på veggen på stua, men that's it.

Skrevet

Gud, du minner meg om eksen min. Lurer på om det er deg? Hoho!

Det fins ikke mange slike som meg (heldigvis - sier noen), så det er mulig.

Gjest Personifica
Skrevet

Det fins ikke mange slike som meg (heldigvis - sier noen), så det er mulig.

Ja, tror jaggu det er deg! Sjelden kan man trygt si. Positivt ment, altså.

Skrevet

Ja, tror jaggu det er deg! Sjelden kan man trygt si. Positivt ment, altså.

Jeg tror også det er meg.

Hvem andre skulle det være?

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg tror også det er meg.

Hvem andre skulle det være?

Hehehe! Ja ikke sant! Hvem ellers? Tar du en tur eller?

Skrevet

Hehehe! Ja ikke sant! Hvem ellers? Tar du en tur eller?

Det er ikke noe morsomt med ekser på besøk, syns jeg. De kommer bare med dårlige nyheter og trøbbel.

Gjest Personifica
Skrevet

Det er ikke noe morsomt med ekser på besøk, syns jeg. De kommer bare med dårlige nyheter og trøbbel.

Ja, det har du vel i grunnen rett i.Lot meg rive med et lite øyeblikk.

laguna1365380434
Skrevet

jeg har...seks! :-o Hvorav jeg er naken på to av dem..Hehehe, det er jo egentlig litt kvalmt..!

Jeg har de er fine på hver sin måte, noen fordi de er resultater av hobbymodellering for diverse, noen er på kortktavle, fra ferie etc..Men det finnes bilder av ANDRE folk der også. altå! ;-P

*sjødigger*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...