laguna1365380434 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har kun seks innrammede bilder av meg selv på veggen (alle er i 80 x 60). I tillegg har jeg fått laget meg en byste av bronse. Hehehe..Men du? Jeg fant ut at jeg faktisk HAR seks bilder av mg selv på soverommet jeg da..;-) Det var ikke helt bra..Kanskje jeg burde gjøre noe med det. Jeg burde nok det..;-P 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 jeg har...seks! :-o Hvorav jeg er naken på to av dem..Hehehe, det er jo egentlig litt kvalmt..! Jeg har de er fine på hver sin måte, noen fordi de er resultater av hobbymodellering for diverse, noen er på kortktavle, fra ferie etc..Men det finnes bilder av ANDRE folk der også. altå! ;-P *sjødigger* OG :to digre speil..! :-o Ojoj..Jeg skjønner at dette her, det var ike bra! ;-P 0 Siter
drizzle Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 jeg har...seks! :-o Hvorav jeg er naken på to av dem..Hehehe, det er jo egentlig litt kvalmt..! Jeg har de er fine på hver sin måte, noen fordi de er resultater av hobbymodellering for diverse, noen er på kortktavle, fra ferie etc..Men det finnes bilder av ANDRE folk der også. altå! ;-P *sjødigger* Du er verre enn meg Jeg trodde det var mange flere som hadde minst ett bilde av seg selv enten på soverommet eller i leiligheten. De tre som er av meg, er resultatet av at jeg var modell for en venninnes fotoprosjekt, og jeg synes de er fine! Derfor er de på veggen min. Så får jeg heller være sjøldigger da 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 OG :to digre speil..! :-o Ojoj..Jeg skjønner at dette her, det var ike bra! ;-P Speil på soverommet kan være ganske snæksi altså - til sine tider. ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Du er verre enn meg Jeg trodde det var mange flere som hadde minst ett bilde av seg selv enten på soverommet eller i leiligheten. De tre som er av meg, er resultatet av at jeg var modell for en venninnes fotoprosjekt, og jeg synes de er fine! Derfor er de på veggen min. Så får jeg heller være sjøldigger da Ja, sant..? ;-) Jeg synes også enkelte av bildene som ble tatt av meg var..dritfine..så hvorfor stashe dem ned i en skuff? ;-P Jeg har ikke engang vært spesielt opmerksom på at dette antagelig er jæskla sjøldiggersk..Men har de stort sett på soverommet da..Med untak av et lite potpourri av dem på gangen..;-P Hyggelig at det var flere med lignende tilløp!;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Speil på soverommet kan være ganske snæksi altså - til sine tider. ;-) Jupp! Men egentlig er det ikke noe kinky med mine..Det ene er bare fint og dekorativt på den ene veggen..Det andre er også pent, mn i tillgg funksjonelt..- I den forstand at jeg får sjekke ut hvordan ting blir helfigur. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg er ikke singel lengre, men jeg har ingen bilder av meg selv på veggene i noen rom. 0 Siter
drizzle Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Ja, sant..? ;-) Jeg synes også enkelte av bildene som ble tatt av meg var..dritfine..så hvorfor stashe dem ned i en skuff? ;-P Jeg har ikke engang vært spesielt opmerksom på at dette antagelig er jæskla sjøldiggersk..Men har de stort sett på soverommet da..Med untak av et lite potpourri av dem på gangen..;-P Hyggelig at det var flere med lignende tilløp!;-) Jeg tenkte heller ikke over at dette kanskje var litt sjøldiggende, inntil her om dagen. Så da ble jeg litt nysjerrig, kanskje jeg rett og slett er utrolig selvopptatt? 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Har ingen bilder av meg selv på veggen. Bare sammen med venner. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ingen. Hvorfor skal jeg ha bilder av meg selv på soverommet? Blir litt rart.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hehehe..Men du? Jeg fant ut at jeg faktisk HAR seks bilder av mg selv på soverommet jeg da..;-) Det var ikke helt bra..Kanskje jeg burde gjøre noe med det. Jeg burde nok det..;-P Du har nakenbilder av deg. Jeg har nakenbilder av meg. Kanskje vi skal bytte bilder? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Du har nakenbilder av deg. Jeg har nakenbilder av meg. Kanskje vi skal bytte bilder? Jeg lurer litt på folk som har nakenbilder av seg.... *gruble* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg lurer litt på folk som har nakenbilder av seg.... *gruble* Det er ingen skam å ha nakenbilder av seg selv på veggen. Bysten min er i 1:1 målestokk, og jeg har naturligvis kraftig ereksjon. Jeg bruker den som knagg. Det er plass til rimelig mye der. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er ingen skam å ha nakenbilder av seg selv på veggen. Bysten min er i 1:1 målestokk, og jeg har naturligvis kraftig ereksjon. Jeg bruker den som knagg. Det er plass til rimelig mye der. Du kan spille ringspill? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Du kan spille ringspill? Jeg har blitt en jævel på ringspill. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jupp! Men egentlig er det ikke noe kinky med mine..Det ene er bare fint og dekorativt på den ene veggen..Det andre er også pent, mn i tillgg funksjonelt..- I den forstand at jeg får sjekke ut hvordan ting blir helfigur. :-) Så det er ikke speil i taket altså? Det var det jeg tenkte på ser du. :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har blitt en jævel på ringspill. Du får invitere alle naboene til å spille. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.