Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klamt
Skrevet

Er det noen som ar gode råd mot hvordan en kan barbere seg nedentil og også andre steder, uten at det oppstår en helvetes masse røde prikker som ser helt for j.... ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Det har jeg
Skrevet

Bruk ladyshaver eller annen barbermaskin.

Skrevet

De røde prikkene forsvant etter en stund på meg, tror huden må venne seg til barberingen.

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg pleier å holde en iskald klut på det barberte området. Rett etter barbering. Da blir det ingen "knupper".

Gjest øverst i kollen
Skrevet

Jeg pleier å holde en iskald klut på det barberte området. Rett etter barbering. Da blir det ingen "knupper".

"Jeg pleier å holde en iskald kuk på det barberte området. Rett etter barbering. Da blir det ingen "knupper".

Det forstår jeg så godt:)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker Veet! Da blir det ikke noen prikker. Kanskje ikke optimalt hvis du har veldig sensitiv hud. :-O

Gjest Personifica
Skrevet

"Jeg pleier å holde en iskald kuk på det barberte området. Rett etter barbering. Da blir det ingen "knupper".

Det forstår jeg så godt:)

Hehe!

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Det går over etterhvert når huden blir herdet.

Men det hjelper og å ha på aloe vera etter barberingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...