Gå til innhold

"Koselige ekser"

Anbefalte innlegg

Gjest merie
Skrevet

Eksen til mannen min ble ganske forbannet da han avsluttet forholdet for over 10 år siden. Så han betalte henne en klekkelig sum for at hun ikke skulle ha noe å klage over. Han var glad bare han ble kvitt henne.

Her en dag ringte hun og spurte om han har en seng fra de bodde sammen. Den er kastet svarte han. Hun ble rasende for at hun ikke fikk tilbud om å få den. Hun ble også sint pga noen kakebokser hun mener er hennes. Tenk å komme og kreve noe etter så mange år. Ha ha..

Så går enda noen dager. Min mann får et inkassobrev. Hun har tatt opp et lån for mange år siden og signert for han også.. Når hun ikke greide å betale lånet går kravet hit. Vi har fått ordnet opp med inkassobyrået, og eksen skal være glad hun slipper en anmeldelse.

Da han ikke ville være med henne mer hadde hun sagt "Du finner deg vel en ung og dum blondine". Ikke lenge etter traff han meg - ung og blond ;) Sikkert dum også i hennes øyne.

Bare litt ekseskriverier en søndags ettermiddag...

Videoannonse
Annonse
ikke fast nick
Skrevet

Mange rare folk, ja! At hun kommer igjen nå så mange år senere, er bare tullete. Hun tror tydeligvis at han fremdeles vil ha henne.

Her i nabolaget er det et par som holder på å bygge seg hus. Damen og samboeren skal bo i hovedetasjen, damens eks-mann skal leie hybelen i kjelleren... Jeg lurer på hvordan det der skal gå!

Skrevet

Eksen til kompisen krevet han for 50 000 kr etter et år etter bruddet. Da de skilte lag, løste han henne ut av den lille leiligheten de hadde, til takst. Hun VAR fornøyd. Helt til han solgte den et år senere for totalt 100 000 kr mer, da kom hun og krevet halvparten.

Jeg var en ganske lattermild megler, og hørte på hennes desperate argumentasjon, hvorfor hennes signatur på avtalen de skrev ikke skulle være "gyldig" eller "rettferdig".

Skrevet

Eksen til kompisen krevet han for 50 000 kr etter et år etter bruddet. Da de skilte lag, løste han henne ut av den lille leiligheten de hadde, til takst. Hun VAR fornøyd. Helt til han solgte den et år senere for totalt 100 000 kr mer, da kom hun og krevet halvparten.

Jeg var en ganske lattermild megler, og hørte på hennes desperate argumentasjon, hvorfor hennes signatur på avtalen de skrev ikke skulle være "gyldig" eller "rettferdig".

Ja det er i slike tilfeller man skal spørre jenta (i dette tilfellet) om hun et år etterpå ville gått med på å betale 50.000 kr til sin ekssamboer hvis han hadde solgt den til 100.000 kr under takst!!

Da skal du få høre på patetiske argumenter da.

Skrevet

Ja det er i slike tilfeller man skal spørre jenta (i dette tilfellet) om hun et år etterpå ville gått med på å betale 50.000 kr til sin ekssamboer hvis han hadde solgt den til 100.000 kr under takst!!

Da skal du få høre på patetiske argumenter da.

Jeg tipper argumentene for å slippe å dekke et underskudd ville blitt omvendt like patetiske som argumentene for å innkassere et overskudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...