Gå til innhold

Thrillere..

Anbefalte innlegg

Gjest MistahFox
Skrevet

Jeg elsker skumle filmer, men IKKE sånne med monstre og uhyrer der det blir for mye og det ender opp med bare å bli dumt og ikke skummelt..mer sånne filmer i samme stil som The Ring, Sixth sense, the others, what lies beneath..etc..

Og det noen som kan anbefale noen skikkelig fete thriellere/ grøssere.. har ikke vært så "involvert" i film-verdenen de siste to årene..

Videoannonse
Annonse
mariaflyfly
Skrevet

Jeg sov med full flombelysning på om natta i hele leiligheten i flere uker etter at jeg var på kino og så Seven for en del år sida. :(

Skrevet

Jeg sov med full flombelysning på om natta i hele leiligheten i flere uker etter at jeg var på kino og så Seven for en del år sida. :(

Uff, ja den var fæl.

Men veldig bra også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

".......ikke skummelt..mer sånne filmer i samme stil som The Ring,......"

Herregud, The Ring var da usansynlig ekkel og skummel! Mega magaskummel! Og toeren, blir dårlig bare av å tenke på den!

Gjest MistahFox
Skrevet

".......ikke skummelt..mer sånne filmer i samme stil som The Ring,......"

Herregud, The Ring var da usansynlig ekkel og skummel! Mega magaskummel! Og toeren, blir dårlig bare av å tenke på den!

Det er nettopp det jeg mente! At jeg syns filmer i samme stil som The ring etc er skumle...

Gjest Ellipse
Skrevet

Kanskje du ville likt "Hide and Seek" og "flightplan"? Jeg tror de er litt i samme kategori som de du nevner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er nettopp det jeg mente! At jeg syns filmer i samme stil som The ring etc er skumle...

Aha, da er vi nok enige. Men jeg syns ikke The Others eller The Sixth Sense var særlig skumle. Men jeg syns de er veldig bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I tillegg til de du nevner må du jo se The Shining.

Skeleton Key er også grei.

Skrevet

En av mine favorittfilmer heter Tesis (spansk film, samme regissør som The Others)

http://imdb.com/title/tt0117883/

Ellers er det jo herlig med dansk grøss som Sidste time og Nattevagten.

Psycho er jo et must om du ikke har sett den. Og Misery.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...