Gjest MistahFox Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg elsker skumle filmer, men IKKE sånne med monstre og uhyrer der det blir for mye og det ender opp med bare å bli dumt og ikke skummelt..mer sånne filmer i samme stil som The Ring, Sixth sense, the others, what lies beneath..etc.. Og det noen som kan anbefale noen skikkelig fete thriellere/ grøssere.. har ikke vært så "involvert" i film-verdenen de siste to årene.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg sov med full flombelysning på om natta i hele leiligheten i flere uker etter at jeg var på kino og så Seven for en del år sida. 0 Siter
Atene Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg sov med full flombelysning på om natta i hele leiligheten i flere uker etter at jeg var på kino og så Seven for en del år sida. Uff, ja den var fæl. Men veldig bra også. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 The grudge, et ubesvart anrop (japans versjon), Ondskapens hotell. http://www.wickedlyscary.com/movies/general.htm Du kan se om du finner noen tips her. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ".......ikke skummelt..mer sånne filmer i samme stil som The Ring,......" Herregud, The Ring var da usansynlig ekkel og skummel! Mega magaskummel! Og toeren, blir dårlig bare av å tenke på den! 0 Siter
Gjest MistahFox Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ".......ikke skummelt..mer sånne filmer i samme stil som The Ring,......" Herregud, The Ring var da usansynlig ekkel og skummel! Mega magaskummel! Og toeren, blir dårlig bare av å tenke på den! Det er nettopp det jeg mente! At jeg syns filmer i samme stil som The ring etc er skumle... 0 Siter
Gjest Ellipse Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kanskje du ville likt "Hide and Seek" og "flightplan"? Jeg tror de er litt i samme kategori som de du nevner. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er nettopp det jeg mente! At jeg syns filmer i samme stil som The ring etc er skumle... Aha, da er vi nok enige. Men jeg syns ikke The Others eller The Sixth Sense var særlig skumle. Men jeg syns de er veldig bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 I tillegg til de du nevner må du jo se The Shining. Skeleton Key er også grei. 0 Siter
Lucretia Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 En av mine favorittfilmer heter Tesis (spansk film, samme regissør som The Others) http://imdb.com/title/tt0117883/ Ellers er det jo herlig med dansk grøss som Sidste time og Nattevagten. Psycho er jo et must om du ikke har sett den. Og Misery. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.