Gjest Violsa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg pleier å lese litt svenske nyheter og se på svensk tv1 og tv2 synes stadig det er meldinger om grusomme drap og voldtekter. gjengvoldtekter som i norge hittils er en ganske sjelden greie skjer vist relativt ofte i sverige. Det skjer jo mye forferdelig i norge også , men virker som det skjer oftere forferdelige ting i sverige. Og det er jo isåfall ganske rart i og med at det er to temmelig like land 0 Siter
Excelsion Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kanskje det er litt fler folk i Sverige? Prosentvis så er det sikkert likt. Men gjerne jeg skal starte ett land med 1 innbygger, for så å skryte over hvor lite krim det er i landet mitt? SÅ dumt er det du sier. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kanskje det er litt fler folk i Sverige? Prosentvis så er det sikkert likt. Men gjerne jeg skal starte ett land med 1 innbygger, for så å skryte over hvor lite krim det er i landet mitt? SÅ dumt er det du sier. du er ikke lite frekk skal prøve å sjekke på nettet men er ganske sikker på at kriminaliteten i sverige er større prosentvis sammenlignet med i norge. Nokas saken i norge som feks er ganske unik her , slike alvorlige grove "kommandoran" har skjedd ofte i sverige alleredet. 0 Siter
flisa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 du er ikke lite frekk skal prøve å sjekke på nettet men er ganske sikker på at kriminaliteten i sverige er større prosentvis sammenlignet med i norge. Nokas saken i norge som feks er ganske unik her , slike alvorlige grove "kommandoran" har skjedd ofte i sverige alleredet. Frekk? hehe 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 De er jo utrolig mange fler enn oss da. Jeg skal prøve å finne dokumentasjon. Ganske sikker på at grov kriminalitet i sverige prosentvis er større enn i norge.. har en veldig sterk magefølelse..hehehe.. uansett kan man jo svare på en ordentlig måte uten å være så sinnsykt ekkel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.