Gå til innhold

Er det mere grov kriminalitet i sverige? isåfall hvorfor

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Jeg pleier å lese litt svenske nyheter og se på svensk tv1 og tv2

synes stadig det er meldinger om grusomme drap og voldtekter.

gjengvoldtekter som i norge hittils er en ganske sjelden greie skjer vist relativt ofte i sverige.

Det skjer jo mye forferdelig i norge også , men virker som det skjer oftere forferdelige ting i sverige.

Og det er jo isåfall ganske rart i og med at det er to temmelig like land

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er litt fler folk i Sverige?

Prosentvis så er det sikkert likt.

Men gjerne jeg skal starte ett land med 1 innbygger, for så å skryte over hvor lite krim det er i landet mitt?

SÅ dumt er det du sier.

Gjest Violsa
Skrevet

Kanskje det er litt fler folk i Sverige?

Prosentvis så er det sikkert likt.

Men gjerne jeg skal starte ett land med 1 innbygger, for så å skryte over hvor lite krim det er i landet mitt?

SÅ dumt er det du sier.

du er ikke lite frekk

skal prøve å sjekke på nettet men er ganske sikker på at kriminaliteten i sverige er større prosentvis sammenlignet med i norge.

Nokas saken i norge som feks er ganske unik her , slike alvorlige grove "kommandoran" har skjedd ofte i sverige alleredet.

Skrevet

du er ikke lite frekk

skal prøve å sjekke på nettet men er ganske sikker på at kriminaliteten i sverige er større prosentvis sammenlignet med i norge.

Nokas saken i norge som feks er ganske unik her , slike alvorlige grove "kommandoran" har skjedd ofte i sverige alleredet.

Frekk? hehe

Gjest Violsa
Skrevet

De er jo utrolig mange fler enn oss da.

Jeg skal prøve å finne dokumentasjon. Ganske sikker på at grov kriminalitet i sverige prosentvis er større enn i norge..

har en veldig sterk magefølelse..hehehe..

uansett kan man jo svare på en ordentlig måte uten å være så sinnsykt ekkel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...