Gå til innhold

det er så sykt..

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117879

Det er så grusomt at det er umulig å forestille seg at dette faktisk ikke er en film!

Tenk at lillebroren på 6 så sin egen søster bli drept og muligens voldtatt! Tenk frykten de jentene har opplevd, og de som bare skulle spise pizza og kose seg.

Et slaktehus sier politiet.. huff!

Videoannonse
Annonse
Gjest Grufullt
Skrevet

Siden ungen på 6 år sov når politiet kom, regner jeg med at han sov når det skjedde også. Umulig å sovne etter å ha sett noe slikt vil, jeg tro. grufullt ansett da!

Gjest Vinteren
Skrevet

Verden er gal. :(

Jeg skjønner folk som sier at verden er gal, men jeg håper vi også kan se det gode i verden (selv om det er vanskelig i slike situasjoner). Det er mange gale folk i verden, men slike folk er som regel svært, svært syke. Det er viktig å huske på...

Det viktigste er at de får sin straff og evnt. behandling!

Gjest pekka
Skrevet

Ja det er helt forferdelig! At folk kan bli så syke i hodet, er skremmende. Det gjør vondt langt inn i sjela å tenke på disse stakkars barna.....

En annen ting er at vi foreldre skal liksom beskytte våre barn mot sånn lesing, jeg synes historiene rundt sånne tragedier blir mer og mer grusomme. I tillegg så settes de så "opp i lyset" at man kan ikke unngå dette lesestoffet.Iallefall umulig å overse på sol sin side.... Så sånn sett så må og bør vel foreldre snakke med barna som er på internett, hver dag.

Nå er ikke jeg noe datageni, men kan man ha annen side som ikke er full av tragiske nyheter, man kan bruke som forside?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi lever i en gal, gal verden.

Mary Poppins
Skrevet

Ja det er helt forferdelig! At folk kan bli så syke i hodet, er skremmende. Det gjør vondt langt inn i sjela å tenke på disse stakkars barna.....

En annen ting er at vi foreldre skal liksom beskytte våre barn mot sånn lesing, jeg synes historiene rundt sånne tragedier blir mer og mer grusomme. I tillegg så settes de så "opp i lyset" at man kan ikke unngå dette lesestoffet.Iallefall umulig å overse på sol sin side.... Så sånn sett så må og bør vel foreldre snakke med barna som er på internett, hver dag.

Nå er ikke jeg noe datageni, men kan man ha annen side som ikke er full av tragiske nyheter, man kan bruke som forside?

Du kan jo ha hvilken som helst side som startside? Hva med f.eks å ha www.google.no som startside?

Skrevet

Siden ungen på 6 år sov når politiet kom, regner jeg med at han sov når det skjedde også. Umulig å sovne etter å ha sett noe slikt vil, jeg tro. grufullt ansett da!

Han sov ikke da det skjedde. Ifølge 13åringen hørte hun guttungen skrive og rett etterpå kom fyren ut for å ta 13 åringen.

Gjest pekka
Skrevet

Du kan jo ha hvilken som helst side som startside? Hva med f.eks å ha www.google.no som startside?

Den skriker ikke med nyheter?

Mary Poppins
Skrevet

Den skriker ikke med nyheter?

det er jo ingen nyheter på googles forside

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...