Gå til innhold

Gunstigste sted å bestille Puket bil. (kun fly) des.

Anbefalte innlegg

Gjest Hvem vet alt
Skrevet

Hvor er det gunstigst å bestille flybilett til Phuket.

Har du noe tips om land, DK?, event. nettsted, driver å leter men prisene varierer enormt. " uker ca 20 des - 3 jan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen svensker sa det er billigere å bestille i Sverige.

Skrevet

Der er det sjelden billigst, men det er lov å prøve seg sier de visst.

Neivel? De har en ganske ryddig oversikt over mange flyselskap sine priser, hvor man kan se hvilke dager prisene er høye og lave med et enkelt søk og grafisk oversikt, i stedet for å lete i utallige søk på hvert flyselskap sine sider. Jeg vil jo ikke tro at flybilligst.com eller andre slike steder har full oversikt over ethvert flyselskap og alltid er ajour, men en viss hjelp burde det kunne være.

Gjest Hvem vet alt
Skrevet

Neivel? De har en ganske ryddig oversikt over mange flyselskap sine priser, hvor man kan se hvilke dager prisene er høye og lave med et enkelt søk og grafisk oversikt, i stedet for å lete i utallige søk på hvert flyselskap sine sider. Jeg vil jo ikke tro at flybilligst.com eller andre slike steder har full oversikt over ethvert flyselskap og alltid er ajour, men en viss hjelp burde det kunne være.

Takker for tips men flybilligst.com hadde ikke den ruten så jeg fortsetter jakten

Skrevet

Oversikt ja. Men når du har funnet prisen og selskapet, gå til flyselskapets egne sider og book den samme reisen på samme flyet, så ser du ofte at det er stor forskjell: det er billigere.

Aftenposten hadde en sak på det der, og avdekket en drøss merkverdige prisforskjeller. Billig var bare "i kjeften". Det som ble utgitt for billigst var ikke det allikevel. De mistenkes for å konstruere prisliser for å illudere.

Jeg fikk en slik opplevelse da jeg skulle bestille en ganske dyr tur og lette rundt.

flybilligst.no var ikke billigst, prisen f eks på selskapets egne sider var mye billigere. Slik har det vært hver gang jag skulle ha noe, og det har jeg visst før internett kom.

Men man skal jo undersøke skikkelig og bruke tid, og du kan spare svært mye på å reise på en tirsdag, hjem på fredag og bestille minst et par mnd i forveien også.

Gjest Morsk
Skrevet

Oversikt ja. Men når du har funnet prisen og selskapet, gå til flyselskapets egne sider og book den samme reisen på samme flyet, så ser du ofte at det er stor forskjell: det er billigere.

Aftenposten hadde en sak på det der, og avdekket en drøss merkverdige prisforskjeller. Billig var bare "i kjeften". Det som ble utgitt for billigst var ikke det allikevel. De mistenkes for å konstruere prisliser for å illudere.

Jeg fikk en slik opplevelse da jeg skulle bestille en ganske dyr tur og lette rundt.

flybilligst.no var ikke billigst, prisen f eks på selskapets egne sider var mye billigere. Slik har det vært hver gang jag skulle ha noe, og det har jeg visst før internett kom.

Men man skal jo undersøke skikkelig og bruke tid, og du kan spare svært mye på å reise på en tirsdag, hjem på fredag og bestille minst et par mnd i forveien også.

Hra også opplevd det stikk motsatte. Sparte 500.- på å gå via flybilligst.com fremfor Norwegians egne sider

Så det gjelder bare å se seg litt omkring..

Gjest Morsk
Skrevet

Hra også opplevd det stikk motsatte. Sparte 500.- på å gå via flybilligst.com fremfor Norwegians egne sider

På en kortukestur Oslo-Paris. Utreise 11.sept, retur 14.sept med Norwegian, samme fly begge veier.

Flybilligst.com kr 760.-

Norwegian.no kr 883.-

Ser ut til at jeg har mine ord i behold.

Skrevet

Jada. Helt enig.

Men generell skepsis er en nyttig egenskap. Jeg fikk en danske til å bestille feriehus, og vips så sparte jeg 1500 kr. Det viste seg at de tok mer av nordmenn enn dansker :-)

Det er frekt, men de skammet seg ikke en gang. ikke ulovlig heller. Men umoralsk er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...