Gjest Hvem vet alt Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvor er det gunstigst å bestille flybilett til Phuket. Har du noe tips om land, DK?, event. nettsted, driver å leter men prisene varierer enormt. " uker ca 20 des - 3 jan 0 Siter
Gemini Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Se om du finner noe på http://www.flybilligst.com 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Noen svensker sa det er billigere å bestille i Sverige. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Se om du finner noe på http://www.flybilligst.com Der er det sjelden billigst, men det er lov å prøve seg sier de visst. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Der er det sjelden billigst, men det er lov å prøve seg sier de visst. Neivel? De har en ganske ryddig oversikt over mange flyselskap sine priser, hvor man kan se hvilke dager prisene er høye og lave med et enkelt søk og grafisk oversikt, i stedet for å lete i utallige søk på hvert flyselskap sine sider. Jeg vil jo ikke tro at flybilligst.com eller andre slike steder har full oversikt over ethvert flyselskap og alltid er ajour, men en viss hjelp burde det kunne være. 0 Siter
Gjest Hvem vet alt Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Neivel? De har en ganske ryddig oversikt over mange flyselskap sine priser, hvor man kan se hvilke dager prisene er høye og lave med et enkelt søk og grafisk oversikt, i stedet for å lete i utallige søk på hvert flyselskap sine sider. Jeg vil jo ikke tro at flybilligst.com eller andre slike steder har full oversikt over ethvert flyselskap og alltid er ajour, men en viss hjelp burde det kunne være. Takker for tips men flybilligst.com hadde ikke den ruten så jeg fortsetter jakten 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Neivel? De har en ganske ryddig oversikt over mange flyselskap sine priser, hvor man kan se hvilke dager prisene er høye og lave med et enkelt søk og grafisk oversikt, i stedet for å lete i utallige søk på hvert flyselskap sine sider. Jeg vil jo ikke tro at flybilligst.com eller andre slike steder har full oversikt over ethvert flyselskap og alltid er ajour, men en viss hjelp burde det kunne være. Oversikt ja. Men når du har funnet prisen og selskapet, gå til flyselskapets egne sider og book den samme reisen på samme flyet, så ser du ofte at det er stor forskjell: det er billigere. Aftenposten hadde en sak på det der, og avdekket en drøss merkverdige prisforskjeller. Billig var bare "i kjeften". Det som ble utgitt for billigst var ikke det allikevel. De mistenkes for å konstruere prisliser for å illudere. Jeg fikk en slik opplevelse da jeg skulle bestille en ganske dyr tur og lette rundt. flybilligst.no var ikke billigst, prisen f eks på selskapets egne sider var mye billigere. Slik har det vært hver gang jag skulle ha noe, og det har jeg visst før internett kom. Men man skal jo undersøke skikkelig og bruke tid, og du kan spare svært mye på å reise på en tirsdag, hjem på fredag og bestille minst et par mnd i forveien også. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Oversikt ja. Men når du har funnet prisen og selskapet, gå til flyselskapets egne sider og book den samme reisen på samme flyet, så ser du ofte at det er stor forskjell: det er billigere. Aftenposten hadde en sak på det der, og avdekket en drøss merkverdige prisforskjeller. Billig var bare "i kjeften". Det som ble utgitt for billigst var ikke det allikevel. De mistenkes for å konstruere prisliser for å illudere. Jeg fikk en slik opplevelse da jeg skulle bestille en ganske dyr tur og lette rundt. flybilligst.no var ikke billigst, prisen f eks på selskapets egne sider var mye billigere. Slik har det vært hver gang jag skulle ha noe, og det har jeg visst før internett kom. Men man skal jo undersøke skikkelig og bruke tid, og du kan spare svært mye på å reise på en tirsdag, hjem på fredag og bestille minst et par mnd i forveien også. Hra også opplevd det stikk motsatte. Sparte 500.- på å gå via flybilligst.com fremfor Norwegians egne sider Så det gjelder bare å se seg litt omkring.. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hra også opplevd det stikk motsatte. Sparte 500.- på å gå via flybilligst.com fremfor Norwegians egne sider Så det gjelder bare å se seg litt omkring.. På en kortukestur Oslo-Paris. Utreise 11.sept, retur 14.sept med Norwegian, samme fly begge veier. Flybilligst.com kr 760.- Norwegian.no kr 883.- Ser ut til at jeg har mine ord i behold. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hra også opplevd det stikk motsatte. Sparte 500.- på å gå via flybilligst.com fremfor Norwegians egne sider Så det gjelder bare å se seg litt omkring.. Jada. Helt enig. Men generell skepsis er en nyttig egenskap. Jeg fikk en danske til å bestille feriehus, og vips så sparte jeg 1500 kr. Det viste seg at de tok mer av nordmenn enn dansker :-) Det er frekt, men de skammet seg ikke en gang. ikke ulovlig heller. Men umoralsk er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.