Gå til innhold

Legeerklæring

Anbefalte innlegg

Gjest Eksamensdagen
Skrevet

Er det vanskelig å få legeerklæring på at man er syk på eksamensdagen? Vil skulke.

Videoannonse
Annonse
Gjest vil bare si det.....
Skrevet

Dårlig gjort å skulke!

Skrevet

Dårlig gjort å skulke!

Dårlig gjort? Hvorfor det? det er da en selv det går ut over.

Skrevet

Det kommer nok an på legen. Forhåpentligvis er det vanskelig å få erklæring på at en er syk når man er frisk.

Skrevet

Ja, du må være syk... Legen gir deg ikke legeerklæring hvis du ikke er syk forstår du nok.

Skrevet

Vedkommende vil sikkert ha legeerklæring for enten å få eksamensavgiften tilbake, eller for å kunne gå opp til sykeeksamen om noen uker.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

ja, og kursansvarlige- som må lage nye oppgavesett for den som skulket...

Og som må rette i to runder...

Skrevet

ja, og kursansvarlige- som må lage nye oppgavesett for den som skulket...

Og som må rette i to runder...

Æsj, det må de da uansett. Det er alltid noen som stryker. Samma for meg om folk gidder å skulke og utsette studiene.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Æsj, det må de da uansett. Det er alltid noen som stryker. Samma for meg om folk gidder å skulke og utsette studiene.

Det er så.

Men jeg vil ikke oppmuntre til skulk.

Gjest Eksamensdagen
Skrevet

Vedkommende vil sikkert ha legeerklæring for enten å få eksamensavgiften tilbake, eller for å kunne gå opp til sykeeksamen om noen uker.

For å kunne ta igjen om noen uker ja. Av forskjellige grunner har jeg ikke kunne jobbe godt nok med faget i det siste, og jeg vil ikke ha dårlig karakter. Kan selvfølgelig stryke, men da får jeg ikke tatt det på nytt før om ett halvt år.

Skrevet

Det kommer vel både an på legen, og på hva du sier når du er hos vedkommende...

Spiller du overbevisende på "kvalme og hodepine" f.eks er det sikkert ikke bare enkelt å være lege og si "nei, du er helt frisk, ingen sykemelding på deg"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...