Gjest Eksamensdagen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Er det vanskelig å få legeerklæring på at man er syk på eksamensdagen? Vil skulke. 0 Siter
cecily Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Dårlig gjort å skulke! Dårlig gjort? Hvorfor det? det er da en selv det går ut over. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det kommer nok an på legen. Forhåpentligvis er det vanskelig å få erklæring på at en er syk når man er frisk. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ja, du må være syk... Legen gir deg ikke legeerklæring hvis du ikke er syk forstår du nok. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Dårlig gjort? Hvorfor det? det er da en selv det går ut over. Vedkommende vil sikkert ha legeerklæring for enten å få eksamensavgiften tilbake, eller for å kunne gå opp til sykeeksamen om noen uker. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Dårlig gjort? Hvorfor det? det er da en selv det går ut over. ja, og kursansvarlige- som må lage nye oppgavesett for den som skulket... Og som må rette i to runder... 0 Siter
cecily Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 ja, og kursansvarlige- som må lage nye oppgavesett for den som skulket... Og som må rette i to runder... Æsj, det må de da uansett. Det er alltid noen som stryker. Samma for meg om folk gidder å skulke og utsette studiene. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Æsj, det må de da uansett. Det er alltid noen som stryker. Samma for meg om folk gidder å skulke og utsette studiene. Det er så. Men jeg vil ikke oppmuntre til skulk. 0 Siter
Gjest Eksamensdagen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Vedkommende vil sikkert ha legeerklæring for enten å få eksamensavgiften tilbake, eller for å kunne gå opp til sykeeksamen om noen uker. For å kunne ta igjen om noen uker ja. Av forskjellige grunner har jeg ikke kunne jobbe godt nok med faget i det siste, og jeg vil ikke ha dårlig karakter. Kan selvfølgelig stryke, men da får jeg ikke tatt det på nytt før om ett halvt år. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det kommer vel både an på legen, og på hva du sier når du er hos vedkommende... Spiller du overbevisende på "kvalme og hodepine" f.eks er det sikkert ikke bare enkelt å være lege og si "nei, du er helt frisk, ingen sykemelding på deg"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.