Gå til innhold

Hvor mye koster det å ta kielferga?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

Jeg tenker å besøke en veninne i Frankurt i Juli. Så jeg tenker å ta kielferga og deretter ta tog.

Ja, jeg vet at jeg kan få billige flybiletter med Ryan Air, men fikk lyst til å reise litt i samme slengen.

Hvor mye koster det ca å ta Kielferga hvis jeg skal ha en enmannslugar uten mat inkludert?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morsk
Skrevet

Svinedyrt: Eksempel Tirsdag 4. juli kr.2280.-

Gjest blue cucumber
Skrevet

Svinedyrt: Eksempel Tirsdag 4. juli kr.2280.-

oh shit

Og jeg som trodde det kunne bli billigere enn å fly. Ser jo nå at å bestille fly i siste liten kan bli betraktelig billigere ja.

Men trodde at de hadde rabatt eller billigturer iblant jeg?

Gjest Morsk
Skrevet

oh shit

Og jeg som trodde det kunne bli billigere enn å fly. Ser jo nå at å bestille fly i siste liten kan bli betraktelig billigere ja.

Ja, det lønner seg faktisk å bestille ett cruise t/r med samme båt. da kommer turen på 1740.-

Men for ordenes skyld bør man ringe å si ifra at man hopper av, slik at man ikke blir meldt savnet..

Skrevet

oh shit

Iblant, ja. Men juli - eller andre perioder innenfor skolens sommerferie - er ikke riktig tidspunkt for slike tilbud.

Dessuten er enkeltlugarer dårlig butikk for fergeselskapet.

Skrevet

Veeeeelig dyrt. Skal du ha lugar alene må du også betale for de andre sengeplassene i lugaren. Enmannslugarer finnes ikke på sånne ferger.

Skrevet

oh shit

Vi bestilte billigtur som skal brukes i juli - allerede ved juletider....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...