Gjest blue cucumber Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg tenker å besøke en veninne i Frankurt i Juli. Så jeg tenker å ta kielferga og deretter ta tog. Ja, jeg vet at jeg kan få billige flybiletter med Ryan Air, men fikk lyst til å reise litt i samme slengen. Hvor mye koster det ca å ta Kielferga hvis jeg skal ha en enmannslugar uten mat inkludert? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Svinedyrt: Eksempel Tirsdag 4. juli kr.2280.- 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Svinedyrt: Eksempel Tirsdag 4. juli kr.2280.- oh shit Og jeg som trodde det kunne bli billigere enn å fly. Ser jo nå at å bestille fly i siste liten kan bli betraktelig billigere ja. Men trodde at de hadde rabatt eller billigturer iblant jeg? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 oh shit Og jeg som trodde det kunne bli billigere enn å fly. Ser jo nå at å bestille fly i siste liten kan bli betraktelig billigere ja. Men trodde at de hadde rabatt eller billigturer iblant jeg? Ja, det lønner seg faktisk å bestille ett cruise t/r med samme båt. da kommer turen på 1740.- Men for ordenes skyld bør man ringe å si ifra at man hopper av, slik at man ikke blir meldt savnet.. 0 Siter
laban Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 oh shit Og jeg som trodde det kunne bli billigere enn å fly. Ser jo nå at å bestille fly i siste liten kan bli betraktelig billigere ja. Men trodde at de hadde rabatt eller billigturer iblant jeg? Iblant, ja. Men juli - eller andre perioder innenfor skolens sommerferie - er ikke riktig tidspunkt for slike tilbud. Dessuten er enkeltlugarer dårlig butikk for fergeselskapet. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Veeeeelig dyrt. Skal du ha lugar alene må du også betale for de andre sengeplassene i lugaren. Enmannslugarer finnes ikke på sånne ferger. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Priseksempel en fredag i juli: http://booking.colorline.no/servlet/ibook.ColorLine 0 Siter
flisa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 oh shit Og jeg som trodde det kunne bli billigere enn å fly. Ser jo nå at å bestille fly i siste liten kan bli betraktelig billigere ja. Men trodde at de hadde rabatt eller billigturer iblant jeg? Vi bestilte billigtur som skal brukes i juli - allerede ved juletider.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.