Gjest steps Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 har vært sammen med kjæresten min i ca en mnd også har han bursdag snart,lurer så fælt på hva jeg skal gi han?for jeg bør vel gi han en liten ting?har ikke noen anelse om hva det sku være og trenger litt hjelp:)noen gode forslag? på forhånd mange tusen takk:) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kommer an på hvordan kjæresten din er,hva han liker, hva han har fra før... bok kinodate (sammen med deg) konsertbilletter parfyme reise romantisk måltid utendørs( vin, no godt å spise og sex) hmm, kommer ikke på noe bedre nå. 0 Siter
Gjest en signatur Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Kommer an på hvordan kjæresten din er,hva han liker, hva han har fra før... bok kinodate (sammen med deg) konsertbilletter parfyme reise romantisk måltid utendørs( vin, no godt å spise og sex) hmm, kommer ikke på noe bedre nå. Personen som skrev innlegget virker veldig ung, og du foreslår sex.....? 0 Siter
Gjest steps Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Personen som skrev innlegget virker veldig ung, og du foreslår sex.....? hehehe,er ikke SÅ ung da.... midten av tjue åra så sex går bra. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Personen som skrev innlegget virker veldig ung, og du foreslår sex.....? Jeg kom med mange forskjellige forslag. Hvis paret er for unge til å ha sex så føler hun seg neppe presset pga forslaget mitt;) 0 Siter
Gjest steps Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg kom med mange forskjellige forslag. Hvis paret er for unge til å ha sex så føler hun seg neppe presset pga forslaget mitt;) tenkte kanskje jeg kunne sette en sløyfe rundt meg selv å gi han meg i gave.hehe.kun iført sløyfe da seff.hahaha 0 Siter
Gjest hysj hysj Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 tenkte kanskje jeg kunne sette en sløyfe rundt meg selv å gi han meg i gave.hehe.kun iført sløyfe da seff.hahaha Det har jeg gjort, gjett om det var vellykket... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Personen som skrev innlegget virker veldig ung, og du foreslår sex.....? eh hvorfor tror du personen som skriver hovedinnlegget er for ung til å ha sex? 0 Siter
Gjest steps Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det har jeg gjort, gjett om det var vellykket... hehe;P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.