Gå til innhold

soling og trening

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Når det er strålende sol ute, hvor soler du deg? I solarium, eller ute?

Når det er fint vær, sykler du/løper en tur på spinningsykkel/tredemølle, eller løper/sykler du ute?

Hvorfor

Videoannonse
Annonse
Elisabeth1365380359
Skrevet

Trening: ute, fordi jeg liker å gjøre det "privat".

Sol: ute i fint vær, solarium i dårlig vær. Hvorfor? Fordi det er mye koseligere å sole seg ute. Og sparer penger.

Skrevet

Når det er sol og varmt ute, soler jeg meg ute. Mye bedre enn ett trangt solarium!

Jeg løper gjerne ute dersom det er opphold, men om det blåser, trekker jeg inn. Å løpe i motvind er pyton.

Gjest a survivor
Skrevet

Når det er sol og varmt ute, soler jeg meg ute. Mye bedre enn ett trangt solarium!

Jeg løper gjerne ute dersom det er opphold, men om det blåser, trekker jeg inn. Å løpe i motvind er pyton.

Hvor løper du ikke motsatt vei da? :)

Skrevet

Fordi man en gang skal tilbake? :)

Gjest a survivor
Skrevet

Jojo :) Men da er det jo ikke noe valg :) hehe

Skrevet

Jojo :) Men da er det jo ikke noe valg :) hehe

Når man løper rundt et vann som jeg pleier, får man vinden mot seg på et tidspunkt enten man løper ene eller andre veien.

Skrevet

Når jeg trener er det aldri på treningssenter, ikke helt meg. Når jeg soler meg er det alltid ute-jeg har til dags dato aldri vært i solarium.

Gjest a survivor
Skrevet

Når man løper rundt et vann som jeg pleier, får man vinden mot seg på et tidspunkt enten man løper ene eller andre veien.

Ja, jeg forstår det. Prøvde bare å være litt morsom jeg :) Men det blåser visst motvind mot meg på nettet her, uansett hva jeg gjør :)

Skrevet

Som de sier i Nord - fy kor det blæs motvind, vi får håpe han snur te vi ska heim! ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Er det fint vær ute soler jeg meg såklart ute.

Men jeg trener som regel inne uansett vær.

Skrevet

Eller som blondinene som var ute å gikk tur:

- Nå går vi mot en kald vinter, sier den ene.

- Oi, kanskje vi skal ta en annen vei da, sier den andre.

Skrevet

Når været er fint ligger jeg ute i sola. Det er noe helt annet. Har solarium i kjelleren, og det er ikke mye i bruk.

Har nå også begynt å sykle ute i stedet for spinning inne. Der jeg trener arrangerer de utesykling, og det er jeg kjempefornøyd meg. Men dersom det ikke er fellessykling ute kan jeg nok fortsatt finne på å bli med på en spinningtime.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hater å sole meg enten det er ute og inne, men hvis det er sol ute så løper jeg ikke og tar solarium.

Hvis det er finvær, tar jeg meg heller en tur ut enn å svette inne. (ang. trening) :)

Vaniljeprinsessen
Skrevet

Er det sol ute, soler jeg meg ute.

Ellers blir det solarium.

Trening blir gjennom jobben og på turer ute. Pleier ikke gå på treningssenter uansett vær.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hater å sole meg enten det er ute og inne, men hvis det er sol ute så løper jeg ikke og tar solarium.

Hvis det er finvær, tar jeg meg heller en tur ut enn å svette inne. (ang. trening) :)

jeg forstår meg ikke på de som sitter i vinduet på sats å tråkker og tråkker, når sola skinner ute og man kan få seg en naturopplevelse i tillegg til treningen. Skjønner heller ikke at noen vil legge seg inni en boks når man helle kan komme seg ut og kjenne vinden, høre fuglene, kjennne sola osv. Men det er mange som gjør det...

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg er heller ikke glad i å sole meg. Elsker å sitte i skyggen når sola skinner en varm sommerdag. Trene gjør jeg alltid ute, uansett vær. Liker å kjenne all slags vær. Og løpe i sola, gir en jevn farge, noe man ikke kan få i solarium.

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg forstår meg ikke på de som sitter i vinduet på sats å tråkker og tråkker, når sola skinner ute og man kan få seg en naturopplevelse i tillegg til treningen. Skjønner heller ikke at noen vil legge seg inni en boks når man helle kan komme seg ut og kjenne vinden, høre fuglene, kjennne sola osv. Men det er mange som gjør det...

Enig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...