Gjest brud06 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Vi ønsker å ha en litt utradisjonell bryllupsvals, men lurer på om noen har noen tips til fine sanger (helst om kjærlighet da;)), som går i valsetakt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Vi har prøvedanset til disse sangene, men gubbeluren får det bare ikke helt til uansett... Lou Reed - Perfect Day (Går ikke i valsetakt men takten er så treg at det går an å late som det er 3 slag per slag.) Vamp - Tir'na noir (eller hvordan den staves...) 0 Siter
Atene Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 "Lift me" går i valsetakt. Det blir vel utradisjonelt nok? 0 Siter
Gjest NyttLiv Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Det er en sånn dere Lion-king låt som er fantastisk å valse til. Den vile jeg valgt. Om den er romantisk vet jeg dog ikke..... 0 Siter
Gjest alegre Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg hadde sangen i "Askepott og de tre nøttene" (filmen som viser på juleaften). Var forlover for ei venninne, hun hadde en svensk sang "öpna din dør.." - husker ikke hva den heter, men en nydelig ballade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.