Gå til innhold

Kjærlighetssanger i valsetakt?

Anbefalte innlegg

Gjest brud06
Skrevet

Vi ønsker å ha en litt utradisjonell bryllupsvals, men lurer på om noen har noen tips til fine sanger (helst om kjærlighet da;)), som går i valsetakt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har prøvedanset til disse sangene, men gubbeluren får det bare ikke helt til uansett...

Lou Reed - Perfect Day (Går ikke i valsetakt men takten er så treg at det går an å late som det er 3 slag per slag.)

Vamp - Tir'na noir (eller hvordan den staves...)

Skrevet

"Lift me" går i valsetakt. Det blir vel utradisjonelt nok?

Gjest NyttLiv
Skrevet

Det er en sånn dere Lion-king låt som er fantastisk å valse til. Den vile jeg valgt. Om den er romantisk vet jeg dog ikke.....

Gjest alegre
Skrevet

Jeg hadde sangen i "Askepott og de tre nøttene" (filmen som viser på juleaften).

Var forlover for ei venninne, hun hadde en svensk sang "öpna din dør.."

- husker ikke hva den heter, men en nydelig ballade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...