Gjest Yellow Submarine Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://www.nrk.no/kanal/nrk_p2/5622404.html¨ Trodde faktisk at jeg skulle ende opp som mere fordomsfull en det testresultatet viste. artig å se hva dere får ut av testen. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Ta bort siste tegnet, så blir det rett link;) 0 Siter
TrineE Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Fikk dette svaret: Din Score: 15 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Gjest Yellow Submarine Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://www.nrk.no/kanal/nrk_p2/5622404.html prøver igjen jeg. Rart at det ikke kom opp riktig. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. men altså. 0 Siter
birdie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Din Score: 14 (0=best - 50=dårligst) "Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv?" Syntes det var relativt opplagt hva man skulle/burde svare, men forsøkte etter evne å svare det jeg faktisk mente. Sambo mener at jeg er _for_ tolerant og liberal, så da stemmer det vel? 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 http://www.nrk.no/kanal/nrk_p2/5622404.html prøver igjen jeg. Rart at det ikke kom opp riktig. Skjønner ikke hva jeg gjør feil. men altså. Din Score: 18 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Din Score: 20 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg fikk 18, trodde jeg var mye mer fordomsfull enn det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Din Score: 11 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Din Score: 14 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 *Puster lettet ut* Jeg fikk: Din Score: 20 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Gjest testprøver Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Finner ikke testen der. hvor ligger den der? 0 Siter
Gjest Yellow Submarine Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Finner ikke testen der. hvor ligger den der? sjekk link nr to som jeg la ut. 0 Siter
Gjest Yellow Submarine Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 *Puster lettet ut* Jeg fikk: Din Score: 20 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? Er jeg fordomsfull når jeg svarer ja på at innvandrere har vanskeligere med å få arbeid enn etnisk norske?. 0 Siter
Gjest testprøver Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 sjekk link nr to som jeg la ut. Takker. Din Score: 22 (0=best - 50=dårligst) Du har omtrent så mange fordommer som gjennomsnittet. På mange områder er du fordomsfri, men du har nok likevel har en liten vei å gå. Er du en av de som sier slikt som.." Jeg er ikke rasist, altså, men muslimer er jo mer voldelige enn oss nordmenn da.." eller ; " ..fattige folk må skylde seg sjøl for at de er fattige.." eller ; " feite folk må jaggu ta seg sammen"? Kjenner du deg igjen? Ja, da bør du kanskje vurdere både dine uttalelser og holdninger til andre... Stemmer ikke helt da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Er jeg fordomsfull når jeg svarer ja på at innvandrere har vanskeligere med å få arbeid enn etnisk norske?. Jeg innbilder meg at det er sant så jeg svarte sant. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.