Gå til innhold

test: er du fordomsfull?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

6

• Gyda

4

• mariaflyfly

2

• birdie

2

Mest aktive i denne tråden

Elisabeth1365380359
Skrevet

Ta bort siste tegnet, så blir det rett link;)

Skrevet

Fikk dette svaret:

Din Score: 15 (0=best - 50=dårligst)

Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv?

Skrevet

Din Score: 14 (0=best - 50=dårligst)

"Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv?"

Syntes det var relativt opplagt hva man skulle/burde svare, men forsøkte etter evne å svare det jeg faktisk mente. Sambo mener at jeg er _for_ tolerant og liberal, så da stemmer det vel?

Vaniljeprinsessen
Skrevet

http://www.nrk.no/kanal/nrk_p2/5622404.html

prøver igjen jeg. Rart at det ikke kom opp riktig. Skjønner ikke hva jeg gjør feil.

men altså.

Din Score: 18 (0=best - 50=dårligst)

Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv?

Skrevet

Din Score: 20 (0=best - 50=dårligst)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg fikk 18, trodde jeg var mye mer fordomsfull enn det. :)

mariaflyfly
Skrevet

Din Score: 11 (0=best - 50=dårligst)

Skrevet

Din Score: 14 (0=best - 50=dårligst)

Skrevet

*Puster lettet ut* Jeg fikk:

Gjest testprøver
Skrevet

Finner ikke testen der. hvor ligger den der?

Gjest Yellow Submarine
Skrevet

Finner ikke testen der. hvor ligger den der?

sjekk link nr to som jeg la ut.

Gjest Yellow Submarine
Skrevet

*Puster lettet ut* Jeg fikk:

Er jeg fordomsfull når jeg svarer ja på at innvandrere har vanskeligere med å få arbeid enn etnisk norske?.

Gjest testprøver
Skrevet

sjekk link nr to som jeg la ut.

Takker.

Din Score: 22 (0=best - 50=dårligst)

Du har omtrent så mange fordommer som gjennomsnittet. På mange områder er du fordomsfri, men du har nok likevel har en liten vei å gå. Er du en av de som sier slikt som.." Jeg er ikke rasist, altså, men muslimer er jo mer voldelige enn oss nordmenn da.." eller ; " ..fattige folk må skylde seg sjøl for at de er fattige.." eller ; " feite folk må jaggu ta seg sammen"? Kjenner du deg igjen? Ja, da bør du kanskje vurdere både dine uttalelser og holdninger til andre...

Stemmer ikke helt da.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg fikk 22. Mest fordomsfull til nå :P

Skrevet

Er jeg fordomsfull når jeg svarer ja på at innvandrere har vanskeligere med å få arbeid enn etnisk norske?.

Jeg innbilder meg at det er sant så jeg svarte sant. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...