Gjest rota Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Jeg fikk dette svaret: Siden kan ikke vises Det har oppstått et problem med siden du prøver å komme inn på. Den kan ikke vises. Er jeg så fordomsfull at hele testen streiker tro? Prøvde en gang til og fikk samme svar. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Din Score: 11 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 *Puster lettet ut* Jeg fikk: Din Score: 20 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? Jeg fikk også 20, men det blir jo litt bingo innimellom når jeg skal prøve å finne det jeg mener er rett. Jeg er i hvertfall "hardbarka kristen"dobbelt ), og ikke fordomsfull likevel, men det visste jeg jo. Litt fordomsfulle er vi alle. Det handler like mye om at vi ikke kan alle statistikker rundt disse tingene også. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Din Score: 17 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 14. Men jeg tapte poeng på et par spørsmål hvor testen åpenbart er feil. Jeg er f.eks. ikke fordomsfull når jeg svarer "delvis sant" på at "pene mennesker får lavere straff". Det er bevist. Samme når det gjelder flere andre spørsmål der, f.eks. de som angår overvekt. Hadde teste vært korrekt hadde jeg fått 0. 0 Siter
frosken Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 11 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? Du fikk såpass bra score fordi det ikke var noen spørsmål vedr. samer eller finnmarkinger...*s* Jeg fikk forøvrig også 11. 0 Siter
birdie Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 14. Men jeg tapte poeng på et par spørsmål hvor testen åpenbart er feil. Jeg er f.eks. ikke fordomsfull når jeg svarer "delvis sant" på at "pene mennesker får lavere straff". Det er bevist. Samme når det gjelder flere andre spørsmål der, f.eks. de som angår overvekt. Hadde teste vært korrekt hadde jeg fått 0. Der svarte jeg det samme som deg. Har til og med erfart det - selv om enkelttilfeller selvfølgelig ikke bør telle i den "store sammenhengen". Og nei, det var ikke meg, det var ei som var i finale til frøken Norge en gang i verden. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 14 Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 14 Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? Jeg fikk også 14! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148846498' post='3136265] Jeg fikk 22. Mest fordomsfull til nå Hva er det du har fordommer mot da tro, som Gyda og jeg mangler? Vi får ta en liten fordomsdiskusjon en dag på msn :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva er det du har fordommer mot da tro, som Gyda og jeg mangler? Vi får ta en liten fordomsdiskusjon en dag på msn :-) Ja, dette er litt urovekkende og må avdekkes snarest! 0 Siter
Line Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg fant ingen test der jeg... kom bare til en programoversikt for i dag... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ja, dette er litt urovekkende og må avdekkes snarest! He he, det høres ut som om du er helt klar for å "omprogrammere" Angelica. Enda godt at jeg ikke scoret dårligere enn deg, da tror jeg at jeg hadde vært litt skjelven nå ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg fant ingen test der jeg... kom bare til en programoversikt for i dag... Det er lagt ut riktig link lenger nede. 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 "Din Score: 19 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv?" Dette ble resultate mitt, ikke værst om jeg skal si det selv. 0 Siter
Gjest huff da... så gale? Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva er det du har fordommer mot da tro, som Gyda og jeg mangler? Vi får ta en liten fordomsdiskusjon en dag på msn :-) Din Score: 31 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.