Line Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 19 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? (Har blant annet venner fra Somalia, Bosnia, Tyskland, Spania, Sør-Afrika...) 0 Siter
akicha Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 10 (0=best - 50=dårligst) Du er overraskende fordomsfri!! Er du helt sikker på at du ikke har noen fordommer mot andre ? Fordommer er også identitetsskapende og sier noe om HVEM vi er og hva vi står for. Fullstendig fordomsfrie mennesker finnes ikke, ikke engang Dalai Lama er det. Har du vært helt ærlig under fordomstesten? 0 Siter
akicha Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Er jeg fordomsfull når jeg svarer ja på at innvandrere har vanskeligere med å få arbeid enn etnisk norske?. Jeg tror ikke du er fordomsfull når du svarte det, jeg svarte også det fordi det er mitt inntrykk fra debatter rundt dette i media. Mitt svar var basert på at jeg følger med på hva som skjer i samfunnet heller enn at jeg er fordomsfull. Jeg ble litt fornærma jeg nå, da mitt resultat betviles av testen. De spør om jeg er sikker på at jeg har svart etter min overbevisning! Noen av de spørsmålene gikk jo mer på kunnskap og på hvorvidt man følger med i media om problemstillinger som blir diskutert der, heller enn fordommer. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Du fikk såpass bra score fordi det ikke var noen spørsmål vedr. samer eller finnmarkinger...*s* Jeg fikk forøvrig også 11. Men nå har jo flyfly lovet å: "aldrimers lenge dritt om nordlenninger. Eller flyttsamer og sånn." Så nå er hun på riktig vei! 0 Siter
mumitrollet Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 12 (0=best - 50=dårligst) Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
frosken Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Men nå har jo flyfly lovet å: "aldrimers lenge dritt om nordlenninger. Eller flyttsamer og sånn." Så nå er hun på riktig vei! Vi kan jo håpe...*s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Men nå har jo flyfly lovet å: "aldrimers lenge dritt om nordlenninger. Eller flyttsamer og sånn." Så nå er hun på riktig vei! 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 He he, det høres ut som om du er helt klar for å "omprogrammere" Angelica. Enda godt at jeg ikke scoret dårligere enn deg, da tror jeg at jeg hadde vært litt skjelven nå ;-) ). Ja, ikke godt å si hva som hadde kommet til å skje, da. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 ). Ja, ikke godt å si hva som hadde kommet til å skje, da. Muligens en søsterlig oppstramming? Vi har nok fått en god oppdragelse :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Hva er det du har fordommer mot da tro, som Gyda og jeg mangler? Vi får ta en liten fordomsdiskusjon en dag på msn :-) Jeg har fordommer mot alt, jeg 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 31 He he..du kan være med i klubben min 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Ja, dette er litt urovekkende og må avdekkes snarest! *LOL* La nå meg ha mine fordommer i fred! 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148907869' post='3137567] *LOL* La nå meg ha mine fordommer i fred! Og det tror du? Nå blir det healing! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Og det tror du? Nå blir det healing! Søren :/ 0 Siter
Froost Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Din Score: 20 Dette er bra! Du er en som ikke ønsker å være fordomsfull, og får det i stor grad til! Du prøver å se situasjoner fra annet ståsted enn ditt eget. Kanskje er du en som har venner som tilhører andre trossamfunn, samfunnslag og ståsted i livet enn deg selv? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1148907773' post='3137561] He he..du kan være med i klubben min hehe fordomsfull du og altså? hehe 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 hehe fordomsfull du og altså? hehe Så klart! heheh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.