Gå til innhold

Noen med peiling på mobiler?

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Har kjøpt meg en nokia 6280 og er forsåvidt fornøyd. Men meldingene jeg mottar får jeg feil klokkeslett på. Når jeg ser på meldingsdetaljer stemmer ikke klokkeslettet med tidspunktet jeg mottok meldingen i det hele tatt.

Why!?

Videoannonse
Annonse
Snorkfrøken
Skrevet

Er klokka på mobilen din rett stillt da?

hihi, jupp den er rett. Og det er korrekt tidssnone også.

Skrevet

hihi, jupp den er rett. Og det er korrekt tidssnone også.

Kanskje du har dårlig dekning eller det har vært rot med nettet slik at meldingene har kommet inn på din telefon lenge etter at de ble sendt...

Skrevet

Er det slik på alle mld du får? Tenkte da fra flere enn en mb.

Jeg tror at det er klokkeslettet på de andre mb som står og ikke fra din egen.

Hvis disse er feil innstilt så får du feil klokkeslett på mld.

Snorkfrøken
Skrevet

Er det slik på alle mld du får? Tenkte da fra flere enn en mb.

Jeg tror at det er klokkeslettet på de andre mb som står og ikke fra din egen.

Hvis disse er feil innstilt så får du feil klokkeslett på mld.

Ja, det var det første jeg tenkte på. Men det er feil på alle meldingene. Såfremst ikke alle jeg kjenner er noen gedigne surrehoder som ikke har stilt klokka på mobilen sin rett så er det nok en plass hos meg feilen ligger...

Men takk for svar!

Snorkfrøken
Skrevet

Kanskje du har dårlig dekning eller det har vært rot med nettet slik at meldingene har kommet inn på din telefon lenge etter at de ble sendt...

Nei, det er nok ikke det heller. Jeg har fått feil tidspunkt på alle meldinger siden jeg fikk telefonen for et par uker siden :o(

Men takker for svar ;o)

Petrine Eiffel
Skrevet

Jeg ser at det er lenge siden du la inn dette innlegget, men jeg leste ikke noe før nå. Må bare få kommentere at min Nokia 6111 også er slik! Alle meldinger jeg får er to timer feil:-) Si fra hvis du finner noen løsning på dette da, for det irriterer meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...