Gå til innhold

Sang i Idol.

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

Jeg bare lurer på om noen vet hvilken sang Vivian i Idol sang i semifinalen? Der hvor de er 10 og 10 som kjemper om plassi finalene?

Den hadde i allefall denne strofen i seg: "you were always crazy like that", "(...)are breaking my heart"

Videoannonse
Annonse
uptowngirl1365380300
Skrevet

Hvis det var Foolish games, som NeaNoor skriver, så heter hun som synger den Jewel ;)

Skrevet

Hvis det var Foolish games, som NeaNoor skriver, så heter hun som synger den Jewel ;)

Ooops, hehe. Satt og så på TvNorge samtidig der Jamie Olivers kone var på skjermen. Og han kalte henne Jules. Skal ikke mer til for å gjøre meg forvirret. ;)

bugge -jenta
Skrevet

Jewel har skrevet et knippe riktig gode låter. Men man må plukke, for min del i hvert fall. For country for meg innimellom, og noen sanger er ikke så bra, og den siste skiva hørte jeg bare en halv sang av, for jeg vil ikke ha henne som "popbabe". Men å lage seg sin egen samleplate av de fineste sangene hennes har jeg gjort. Hun er en ekte artist, med et eget håndtrykk, hjertetrykk på sangene sine, som gjør at du kjenner henne igjen. Det respekterer jeg hos en musiker.

Sangen Vivian sang er nydelig,(uten at jeg hørte henne synge den) men andre er like vakre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...