Gjest barrrrbarrra Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Hvis man går til salong og barberer legger, lår og bikinilinje, hvor lenge varer det da? Er det ikke sånn at noen hår alltid er i hvilefasen, slik at de vil komme som stubber med en gang?? Eller hvo lenge er de i hvilefasen?? Hvor lenge før ferien burde man gjøre dette? Blir man veldig prikkete og rød/sår?? Pris? Noen som vet?? Er det forressten vanlig å ta med lår og?? Var så dum å begynte å barbere låra da jeg var feit, bleik og gravid!!! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Tja, barbering varer ikke lenger når du gjør det på salong enn hjemme. Du mener kanskje voksing, men det vet jeg ikke noe om. 0 Siter
Akela Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Voksing varer i to til tre uker. Pris varier men der jeg gjør det, koster det rundt 900 kr for legger, lår og brailiansk. Skal du til et varmt land el har andre planer om å sole deg bør du vokse deg ett par dager før slik at huden får hvile. hvis ikke blir du lett solbrent. Voksing fører til at over tid kan du få mindre hår, da det sliter på hår røttene. Kan legge til at det gjør VELDIG vondt, men eg gjør det no igjen. Supert å slippe å tenke på hår vekst. Voksing er helt supert:-) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville ikke barbert lårene, har heller aldri gjort det. Er jo bare dun der. Men så finnes det jo damer som barberer armene også... 0 Siter
Akela Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg ville ikke barbert lårene, har heller aldri gjort det. Er jo bare dun der. Men så finnes det jo damer som barberer armene også... "Er jo bare du der", altså for det første er det ikke alle som bare har dun på lårene, og desuten er det noen som liker å fjerne alt av hår. Liker ikke hår på kroppen jeg, bortsett fra på hodet selvfølelig. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 "Er jo bare du der", altså for det første er det ikke alle som bare har dun på lårene, og desuten er det noen som liker å fjerne alt av hår. Liker ikke hår på kroppen jeg, bortsett fra på hodet selvfølelig. Snakker jo selvfølgelig om _meg_. Hadde jeg sett ut som en apekatt så ville jeg nok fjernet håret. Men ikke fjerne bare for å fjerne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.