Gå til innhold

Ang barbering! Sesong nå: o)

Anbefalte innlegg

Gjest barrrrbarrra
Skrevet

Hvis man går til salong og barberer legger, lår og bikinilinje, hvor lenge varer det da?

Er det ikke sånn at noen hår alltid er i hvilefasen, slik at de vil komme som stubber med en gang?? Eller hvo lenge er de i hvilefasen??

Hvor lenge før ferien burde man gjøre dette?

Blir man veldig prikkete og rød/sår??

Pris? Noen som vet??

Er det forressten vanlig å ta med lår og?? Var så dum å begynte å barbere låra da jeg var feit, bleik og gravid!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, barbering varer ikke lenger når du gjør det på salong enn hjemme. Du mener kanskje voksing, men det vet jeg ikke noe om.

Skrevet

Voksing varer i to til tre uker.

Pris varier men der jeg gjør det, koster det rundt 900 kr for legger, lår og brailiansk.

Skal du til et varmt land el har andre planer om å sole deg bør du vokse deg ett par dager før slik at huden får hvile. hvis ikke blir du lett solbrent.

Voksing fører til at over tid kan du få mindre hår, da det sliter på hår røttene. Kan legge til at det gjør VELDIG vondt, men eg gjør det no igjen. Supert å slippe å tenke på hår vekst.

Voksing er helt supert:-)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg ville ikke barbert lårene, har heller aldri gjort det. Er jo bare dun der. Men så finnes det jo damer som barberer armene også...

Skrevet

Jeg ville ikke barbert lårene, har heller aldri gjort det. Er jo bare dun der. Men så finnes det jo damer som barberer armene også...

"Er jo bare du der", altså for det første er det ikke alle som bare har dun på lårene, og desuten er det noen som liker å fjerne alt av hår.

Liker ikke hår på kroppen jeg, bortsett fra på hodet selvfølelig.

Elisabeth1365380359
Skrevet

"Er jo bare du der", altså for det første er det ikke alle som bare har dun på lårene, og desuten er det noen som liker å fjerne alt av hår.

Liker ikke hår på kroppen jeg, bortsett fra på hodet selvfølelig.

Snakker jo selvfølgelig om _meg_. Hadde jeg sett ut som en apekatt så ville jeg nok fjernet håret. Men ikke fjerne bare for å fjerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...