Gå til innhold

Test: Hvordan oppfatter andre deg/din personlighet?

Anbefalte innlegg

Vaniljeprinsessen
Skrevet

http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=34864

Jeg fikk

Score: 71% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo si at dette stemmer godt ja :)

31 - 40 poeng

Score: 60%

Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Skrevet

Score: 53% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Om det stemmer? Tja, til en viss grad så gjør det nok det. :o)

Skrevet

Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Skrevet

Score: 65%

Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Skrevet

31 - 40 poeng

Den fikk jeg også. Stemmer ganske bra, men ikke helt.

mariaflyfly
Skrevet

Score: 53% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Skrevet

Score: 68%

"Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp."

Det høres jo hyggelig ut, spørs nok allikevel om det ikke er et og annet forbehold der, ja. ;)

Gjest grønnfiol
Skrevet

41 - 50 poeng

Score: 67% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull, en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Skrevet

Score: 82% Andre ser på deg som spennende, veldig livlig og impulsiv. Du er en naturlig leder som er rask til å ta avgjørelser, selv om de ikke alltid er de rette. Du sees på som dristig og eventyrlysten – en som er klar til å prøve det meste. Du tar sjanser og gleder deg stort over nye utfordringer. Andre ønsker å være i ditt selskap pga spenningen du utstråler.

Det stemmer ikke så veldig bra, synes jeg. Faktisk ganske dårlig:-)

Gjest Persille
Skrevet

41 - 50 poeng

Score: 73% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

bugge -jenta
Skrevet

Score: 82% Andre ser på deg som spennende, veldig livlig og impulsiv. Du er en naturlig leder som er rask til å ta avgjørelser, selv om de ikke alltid er de rette. Du sees på som dristig og eventyrlysten – en som er klar til å prøve det meste. Du tar sjanser og gleder deg stort over nye utfordringer. Andre ønsker å være i ditt selskap pga spenningen du utstråler.

Det stemmer ikke så veldig bra, synes jeg. Faktisk ganske dårlig:-)

Jeg syntes heller ikke min stemte spesielt bra.

Skrevet

Score: 70% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fikk 70 %, men testen er jo helt latterlig.

Testen fikk meg forresten til å tenke på David Brent i The Office. Det er virkelig en mann med full kontroll på hvordan han blir oppfattet av folk rundt seg. :)

Gjest pekka
Skrevet

jeg fikk kommentaren som flisa, men 73 poeng. litt rar test....

Gjest LionQueen
Skrevet

Fler enn ett svaralternativ kunne jo passe på meg da. Prøvde meg fram med litt forskjellig, som egentlig kunne passe siden jeg var litt i tvil. Jeg fikk som resultat alt fra at alle elsket å være sammen med meg, altså det naturlige midtpunkt til at jeg var beskjeden og ikke lett fikk venner.

Men kanskje stemmer det litt, jeg er jo veldig variabel, avhengig av dagsform.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Score: 68%

Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Hehe, høres veldig hyggelig ut. :)

Gjest prust
Skrevet

31 - 40 poeng

Det samme fikk jeg. Synes det passet dårlig, bortsett fra det med lojalitet. Er lok lojal og en god venn, men føler absolutt ikke at jeg er beskjeden og forsiktig!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Score: 75%

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...