Ugga Bugga Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 jeg gadd ikke fullføre testen, fordi de riktige svaralternativene mangler. Hvordan jeg står når jeg snakker med noen, eller hvordan jeg sitter når jeg slapper av, det varierer. Jeg sitter ikke alltid i samme stilling, ei heller står jeg alltid i samme stilling. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 75% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp. Vel - dette var da nesten smigrende. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 65% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp. Score: 60% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 71% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp. 0 Siter
Lurveline Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 "Score: 67% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp." Problemet er at jeg ikke tror på at andre ser på meg på den måten, føler meg så lite utadvendt og interessant. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 56% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid. 0 Siter
KaVa Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Jeg holdt på å dette av stolen av latter: Score: 59% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid. Kan ikke se for meg at noen anser meg som "forsiktig" eller "beskjeden" *fnis* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 82% Andre ser på deg som spennende, veldig livlig og impulsiv. Du er en naturlig leder som er rask til å ta avgjørelser, selv om de ikke alltid er de rette. Du sees på som dristig og eventyrlysten – en som er klar til å prøve det meste. Du tar sjanser og gleder deg stort over nye utfordringer. Andre ønsker å være i ditt selskap pga spenningen du utstråler. 0 Siter
McLoud Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 60% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 64%, mer eller mindre som deg ;-) Glemte å klippe ut det som stod der... 0 Siter
morsan Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 67% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mai 2006 Skrevet 29. mai 2006 Score: 71% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp. 0 Siter
MsSophie Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Score: 68% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.