Gå til innhold

Test: Hvordan oppfatter andre deg/din personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gadd ikke fullføre testen, fordi de riktige svaralternativene mangler.

Hvordan jeg står når jeg snakker med noen, eller hvordan jeg sitter når jeg slapper av, det varierer. Jeg sitter ikke alltid i samme stilling, ei heller står jeg alltid i samme stilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Score: 75%

Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Vel - dette var da nesten smigrende. :-)

Skrevet

Score: 65%

Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Score: 60%

Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Skrevet

Score: 71% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Skrevet

"Score: 67%

Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp."

Problemet er at jeg ikke tror på at andre ser på meg på den måten, føler meg så lite utadvendt og interessant.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Score: 56%

Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Skrevet

Jeg holdt på å dette av stolen av latter:

Score: 59% Andre ser på deg som fornuftig, forsiktig, og praktisk. Du er flink og begavet, men beskjeden. Du er ikke en person som får deg venner for raskt, men du er ekstremt lojal mot de vennene du får deg, og de forventer som regel det samme tilbake. De som virkelig kjenner deg vet at det skal mye til før du bryter en tillit, og at når tillitten først er brutt er den brutt for alltid.

Kan ikke se for meg at noen anser meg som "forsiktig" eller "beskjeden" *fnis*

Mrs. Wallace
Skrevet

Score: 82%

Andre ser på deg som spennende, veldig livlig og impulsiv. Du er en naturlig leder som er rask til å ta avgjørelser, selv om de ikke alltid er de rette. Du sees på som dristig og eventyrlysten – en som er klar til å prøve det meste. Du tar sjanser og gleder deg stort over nye utfordringer. Andre ønsker å være i ditt selskap pga spenningen du utstråler.

Skrevet

Score: 60%

Gjest girasol
Skrevet

64%, mer eller mindre som deg ;-) Glemte å klippe ut det som stod der...

Skrevet

Score: 67% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Skrevet

Score: 71% Andre ser på deg som frisk og livlig, sjarmerende, morsom, praktisk og alltid like interessant. Du er alltid det naturlige midtpunkt, men balansert nok allikevel til å ikke la det gå til hode på deg. Du sees på som snill, omtenksom og forståelsesfull – en de alltid kan komme til for oppmuntring og hjelp.

Skrevet

Score: 68%

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...