Hatsumomo Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Skal snart formatere pc'en og jeg har vanvittig med bookmarks som jeg såklart ikke vil miste. Må jeg ta en og en, eller finnes det en måte å få kopiert alle adressene på? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Engelsk: Bookmark, bookmarks. Norsk: Bokmerke, bokmerker/-ene. :-) Det hjelper hvis du sier hvilken browser du bruker. Men siden du ikke gjør det, så vet du sikkert ikke hva du bruker, og du bruker garantert Internet Explorer. http://www.computerhope.com/issues/ch000524.htm ".........................................." 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Engelsk: Bookmark, bookmarks. Norsk: Bokmerke, bokmerker/-ene. :-) Det hjelper hvis du sier hvilken browser du bruker. Men siden du ikke gjør det, så vet du sikkert ikke hva du bruker, og du bruker garantert Internet Explorer. http://www.computerhope.com/issues/ch000524.htm ".........................................." Beklager Nei fysj da, bruker ikke IE. Såklart mozilla! Så hvordan gjør jeg det der? 0 Siter
birdie Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Beklager Nei fysj da, bruker ikke IE. Såklart mozilla! Så hvordan gjør jeg det der? Bookmarks, Manage Bookmarks, File, Export.. velg så hvor du vil legge fila, som er en .html fil kalt bookmarks.html. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Skrevet 28. mai 2006 Bookmarks, Manage Bookmarks, File, Export.. velg så hvor du vil legge fila, som er en .html fil kalt bookmarks.html. I heiane så lett gitt! Takker og bukker. Og jeg som gjorde det manuelt forrige gang jeg formatert pc'en *stønn* 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2006 Skrevet 28. mai 2006 Beklager Nei fysj da, bruker ikke IE. Såklart mozilla! Så hvordan gjør jeg det der? Firefox, regner jeg med? I såfall: Bookmarks -> Manage Bookmarks -> File -> Export. Velg filnavn og plassering. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.